۲۶۹۵۹۰
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

حضور دوباره گشت ارشاد در تهران

امروز عصر ون‌های گشت امنیت اخلاقی پلیس به خیابان‌های تهران آمدند و با بدپوششان، بدحجابان و کسانی که عفت عمومی را جریحه‌دار می‌‌کردند برخوردی قاطع و توأم با رأفت اسلامی کردند.

خبرگزاری فارس: امروز عصر ون‌های گشت امنیت اخلاقی پلیس به خیابان‌های تهران آمدند و با بدپوششان، بدحجابان و کسانی که عفت عمومی را جریحه‌دار می‌‌کردند برخوردی قاطع و توأم با رأفت اسلامی کردند.

۱۹ آبان امسال سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دومین همایش فصلی فرماندهان راهنمایی و رانندگی به حوزه عفاف و حجاب پرداخت و در مورد بدپوششی و بدحجابی هشدار داد و خبر از جریمه بدحجابان، برخورد با جرایم مشهود و توقیف خودروهایی که سرنشینان آن کشف حجاب را کرده‌اند.

تنها ۵ روز بعد و در تاریخ ۲۴ آبان سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در پنجمین نشست خود، ۲۶ دستگاه را در حوزه عفاف و حجاب مسئول دانست و گفت: هنگامی که دستگاه‌های مختلف در این حوزه به مسئولیت خود عمل نمی‌کنند ناجا مجبور به اقدام سلبی می‌شود.

این اظهارنظر ها ادامه داشت تا اینکه ۲۶ آبان ۱۸۹ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای از عملکرد نیروی انتظامی به دلیل برقراری امنیت، برخورد با مزاحمان نوامیس، جرایم مشهود و ناامن‌کنندگان جامعه تقدیر کردند.

اما امروز ۳ آذر ماه چشم‌ها به راه و گوش‌ها منتظر بود تا ببیند و بشنود که پلیس تهران در این زمینه چه می‌کند.

امروز عصر ون‌های گشت امنیت اخلاقی به خیابان‌های تهران آمدند و مأموران پلیس تهران با اقتدار، ادب، مهربانی و رأفت اسلامی به تذکر به بدحجابان و بدپوششان پرداختند. همانگونه که فرمانده ناجا دستور داده بود.

ساپورت‌پوشان، بدپوششان و بدحجابان افرادی بودند که امروز عصر از پلیس تهران تذکر گرفتند و پلیس تهران باز هم نشان داد که با برهم زنندگان آرامش روانی و کسانی که قصد دارند عفت عمومی را جریحه‌دار کنند برخورد می‌کند اما برخودی قاطع توأم با رأفت اسلامی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدونم چرا دزدا و حرام خوارها رو کسی نمیگیره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زورشون به اونا نمیرسه از قدیم به زنها میگفتن ضعیفه !!خخخ

    • بدون نام

      کسانی که عفت عمومی را جریحه‌دار می‌‌کردند!!!!! عفت عمومی بیشتر شامل اختلاس کننده ها ودزدان میلیاردی است که سالهاست دارند اموال کشور را چپاول میکنند

    • بدون نام

      زمستان كه مي شود گشت ارشاد فعال مي شود
      بهار كه مي شود طرح ترافيكي .
      جالبست بدانيم مردم در زمستان خودبخود لباس پوشيده تر مي پوشند و در بهار بدليل تعطيلي مدارس و دانشگاهها و سفرهاي مردم حجم ترافيك كم مي شود و آنهايي كه ميخواهند گزارش دهند از عملكرد مثبت خود در دوران مديريت شان و كاهش نسبت به سال قبل مي گويند. چرا؟؟؟؟؟؟؟
      راستي چرا مسئولان مدنظر بخواهند گزارش دهند نسبت به سال قبل سياه نمايي مي كنند اما نسبت به امسال امار مثبت اعلام مي كنند.مثلا در حوادث و تلفات جاده ي سال تابستان 93 مي گويند كاهش داشتيم و موفق بودند اما در ابتداي تابستان سال 94 از عملكرد رانندگان در تابستان سال 93 به شدت انتقاد مي كنند و آمارهاي متناقض با آمارهاي اعلامي قبلي منعكس مي كنند و ........

    • بدون نام

      بابا بیخیالشون ! هر کسی هر لباسی دوست داره بپوشه این حق مسلم هر کسی است که لباس دلحواهش را بپوشد با ذکر این نکته که فرد فرد ملت هم دقیقا به اندازه ان کسی که مثلا آمر است برای لباس پوشیدنش عقل داره و برای خودش شخصیت قائل است

    • بدون نام

      مشکل ما فرار مغز هاست مشکل ما نا کارامدی وزیر وزرا است مشکل ما مشکل مادام العمر شدندمدیران سر پست هاشونه مشکل ما اعتیاد نا کار امدی اموز و پروش مشکل ما فساد اداری و فاصلهی طبقاتی و هزاران مشکل دیگه اگه هر ماه برنامه ای بزارن و هر ماه عملکرد های هر وزیر و مدیر برسی بشه مدیری توبیخ بشه باری از رو دوش مردم برداشته بشه به جای ترسوندن مردم کمی مسولین وزرا ومدیران مفسد را بترسونید شرم اوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج