۲۶۹۷۷۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

دی کاپریو از سخت ترین فیلمش می گوید

لئوناردو دی کاپریو می گوید شرایط فوق العاده دشواری که بر ساخت «از گور برگشته» حاکم بود باعث شد این فیلم سخت ترین کار حرفه ای او تا امروز باشد.

دی کاپریو از سخت ترین فیلمش می گوید


آی سینما: لئوناردو دی کاپریو می گوید شرایط فوق العاده دشواری که بر ساخت «از گور برگشته» حاکم بود باعث شد این فیلم سخت ترین کار حرفه ای او تا امروز باشد.

به گزارش «ورایتی»، بازیگر 41 ساله دیشب در جلسه پرسش و پاسخی که در پی پیش نمایش فیلم در «سمیوئل گلدوین تیه تر» آکادمی در بورلی هیلز برگزار شد درباره شرایط دشوار تازه ترین پروژه سینمایی آلخاندرو گونزالس ایناریتو صحبت کرد. به این ترتیب، مدیران استودیوی فاکس بالاخره یکی از مهم ترین فیلم های سال را در چندین نوبت در روزهای یکشنبه و دوشنبه برای اصحاب رسانه و سینماگران رونمایی کردند.

دی کاپریو در این جلسه گفت آنها مثل یک تولید تئاتری تمرین های طولانی مدتی را پشت سر گذاشتند، زیرا روند فیلمبرداری بسیار پیچیده بود و آنها اغلب اوقات تنها روزی 90 دقیقه برای ضبط صحنه ها فرصت داشتند. او در ادامه صحبت هایش شیوه کاری امانوئل لوبزکی (معروف به چیوو) مدیر فیلمبرداری «از گور برگشته» را تحسین کرد و زیبایی صحنه های فیلم را حاصل «نورپردازی باشکوه چیوو» عنوان کرد.

آلخاندرو گونزالس ایناریتو کارگردان فیلم نیز در ادامه این نشست به تک سکانس هایی اشاره کرد که بسیار پیچیده بودند و هر کدام چندین دقیقه زمان می بردند و این که او و گروهش گاهی اوقات در دمای زیر 30 درجه مشغول کار بودند. کارگردان مکزیکی اضافه کرد: «شرایط همیشه علیه ما بود». او گفت سرمای هوا چالش بسیار بزرگی بود زیرا «من خودم اهل مکزیکو سیتی هستم که ناحیه ای گرمسیری است.»

ایناریتو که با همکاری مارک ال. اسمیت نگارش سناریوی «از گور برگشته» را به عهده داشته گفت فیلم همین هفته گذشته تکمیل شده است. او عملیات اکتشافی این پروژه را از پنج سال پیش شروع کرده بود و تک تک لوکیشن های فیلم را پیشاپیش می شناخت چون از همان ابتدا می دانست فیلمبرداری این پروژه سخت و دردسرآمیز خواهد بود.

دی کاپریو در ادامه صحبت هایش تاکید کرد خط اصلی قصه فیلم، روایتی خطی و بسیار سرراست است اما «دل مان می خواست شاعرانگی اثری را کشف کنیم» که در آن مردی به تعقیب کسانی می رود که به او خیانت کردند و سعی کردند نابودش کنند. بازیگر فیلم «گرگ وال استریت» اضافه کرد ماه ها تمرین و آماده سازی برای این کار تجربه ای فوق العاده گرانبها بود زیرا اغلب اوقات حین ساخت یک فیلم بسیاری از بخش های قصه هنگام ترجمه آن به زبان بصری از بین می رود. در نتیجه، برگزاری جلسات بحث و گفتگو در دوران پیش تولید بسیار عالی بود به خصوص از آنجایی که کاراکتر او دیالوگ چندانی ندارد: «بیش تر شبیه بازی در یک فیلم صامت بود.»

مارتین هرناندز و رندی توم نیز از شرایط پیچیده و تاثیرگذار صدابرداری فیلم حرف زدند. هرناندز همکار دیرینه ایناریتو درباره فیلمساز برنده اسکار گفت او بیش از آن که تصویرمحور باشد، بر صدا تاکید دارد. ایناریتو ضمن تایید این موضوع گفت علتش این است که او موسیقیدانی سرخورده و ناامید است.

توم گفت در مرحله پس تولید به گروه سازنده اضافه شده و از او خواسته شده بود تمام صداهای مربوط به حمله خرس را طراحی کند. او یک ماه تمام وقت صرف طراحی به یاد ماندنی ترین سکانس فیلم کرده است. مهم ترین وظیفه او این بود که تا جای ممکن صدایی واقعا و رئالیستی خلق کند و آن طور که خودش می گوید اغراق آمیز جلوه دادن چنین صداهایی از همه چیز راحت تر است اما ظریف بودن بسیار دشوار است: «خب، (صداگذاری) به اندازه حمله یک خرس می تواند کاری ظریف باشد.»

تازه ترین ساخته ایناریتو از 25 دسامبر (4 دی) توسط استودیوی فاکس روانه پرده سینماها می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج