۲۶۹۸۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آنجلینا جولی «عروس» می شود

مدیران استودیوی «یونیورسال» امیدوارند بتوانند آنجلینا جولی را برای ایفای نقش در بازسازی فیلم کلاسیک «عروس فرانکشتاین» ترغیب کنند.

آی سینما: مدیران استودیوی «یونیورسال» امیدوارند بتوانند آنجلینا جولی را برای ایفای نقش در بازسازی فیلم کلاسیک «عروس فرانکشتاین» ترغیب کنند.

به گزارش «هالیوودریپورتر»، در حالی که درام «کنار دریا» تازه ترین فیلم جولی در مقام نویسنده، کارگردان و بازیگر این روزها با حمله تند منتقدان روبه رو شده، استودیوی «یونیورسال» سعی دارد از این بازیگر برای بازسازی جهان سینمایی فرانکشتاین استفاده کند.

درام هنری «کنار دریا» به کارگردانی جولی و اولین ایفای نقش او در مقابل همسرش برد پیت - بعد از «آقا و خانم اسمیت» - توسط یونیورسال از ۱۳ نوامبر روانه پرده سینماها شده و تا امروز با واکنش منفی منتقدان روبه رو شده است. مدیران اجرایی این استودیو امیدوارند حمایت شان از پروژه دلی جولی، بتواند این بازیگر را برای ایفای نقش در بازسازی فیلم ترسناک ۱۹۳۵ یونیورسال ترغیب کند.

یونیورسال تصمیم دارد با استفاده از حقوق مربوط به آثار ترسناک کلاسیک مانند «فرانکشتاین»، «دراکولا»، «مومیایی»، «مرد نامرئی»، «مرد گرگ نما» و «موجودی از تالاب سیاه» دست به خلق جهانی سینمایی بزند. فیلم اصلی «عروس فرانکشتاین» با بازی السا لانچستر و بوریس کارلوف در نقش هیولای فرانکشتاین به سال ۱۹۳۵ برمی گردد. این فیلم در ادامه اثر موفق ترسناک «فرانکشتاین» (۱۹۳۱) ساخته شد که توسط خود جیمز ویل کارگردانی شده بود. بسیاری از منتقدان این اثر را شاهکار کارنامه حرفه ای ویل به شمار می آورند.

اگر جولی ثابت کند علاقه چندانی به بازی در ژانر وحشت ندارد، مدیران یونیورسال احتمالا از او برای بازی در نقش یک آدمکش در دنباله فیلم پرفروش «تحت تعقیب» دعوت می کنند که با اقتباس از کتاب های کمیک ساخته و در سال ۲۰۰۸ روانه پرده سینماها شد.

ظاهرا مدیران یونیورسال با حمایت از تازه ترین تجربه کارگردانی جولی که اثری غیرتجاری به شمار می رود به نوعی دست به خطر زده اند و احتمالا در مقابل از او انتظار دارند به دعوت آنها برای بازی در فانتزی بلاک باستری دهه ۱۹۳۰ پاسخ مثبت بدهد. این در حالی است که جولی که «کنار دریا» سومین تجربه کارگردانی او محسوب می شود در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده دیگر از بازیگری کم تر لذت می برد و آینده اش را پشت دوربین می بیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج