۲۶۹۸۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

Q۷ کواترو، شاسی بلند جدید آئودی + عکس

آئودی به تازگی خودوریی جدید را در همین رده یعنی شاسی بلند ها ارائه کرده است. این خودرو از نسل Q۵ است. در واقع با نسخه ای بهبود یافته از آن خودرو رو به هستیم که در از نسل Q۷ است.

وب‌سایت زوم تک - آرمین ذوالفقار: آئودی خودور های بسیار خوبی در رده ی SUV ها دارد. خودوریی مثل Q۵ که در بازار داخل کشور هم یافت میشود. آئودی به تازگی خودوریی جدید را در همین رده یعنی شاسی بلند ها ارائه کرده است. این خودرو از نسل Q۵ است. در واقع با نسخه ای بهبود یافته از آن خودرو رو به هستیم که در از نسل Q۷ است. نام کامل این خوردو جدید آئودی Q۷ E-Tron Quattro میباشد.

Q7 کواترو، شاسی بلند جدید آئودی + عکس

خودرو جدید آئودیQ۷ E-Tron Quattro ، توانایی های بسیار خوبی برای یک شاسی بلند دارد. این خودور میتواند صر تا صد را در زمان ۶ ثانیه به ثبت برساند و تنها با استفاده از ۱.۷ لیتر سوخت ۱۰۰ کیلومتر را طی کند. گفتنی است که این خودرو جدید یک شاسی بلند هیبریدی میباشد و به همین دلیل به چنین آماری در مصرف سوخت مواجه هستیم.

Q7 کواترو، شاسی بلند جدید آئودی + عکس

این شاسی بلند هیبریدی جدید، حالت های مختلفی برای رانندگی دارد که هر کدام از آنها برای مسیر های مختلف و برای عملکرد های گوناگونی طراحی شده اند. در واقع در آئودیQ۷ E-Tron Quattro شاهد چهار حالت مختلف ترکیبی برای رانندگی هستیم. یکی از این حالت ها EV است که در آن اولویت رانندگی روی الکتریسیته تنظیم میشود. یکی دیگر از حالت های موجود، ترکیب قدرت الکتریکی و بنزینی است که در این حالت نهایت عملکرد خودرو به نمایش در میاید.

دو حالت دیگر هم وجود دارد که برای فعالیت با الکتریسیته طراحی شده اند. یکی از آنها حالت ذخیره سازی انرژی است و برای مواقعی کاربرد دارد که در نزدیکی خود به محلی برای شارژکردن باتری خودرو دسترسی ندارید.

Q7 کواترو، شاسی بلند جدید آئودی + عکس

SUV هیبریدی جدید آئودی، نهایتا میتواند به سرعت ۱۳۹.۸ مایل در ساعت، تقیربا برابر با ۲۲۵ کیلومتر در ساعت دست یابد. باتری این خودرو ظرفیت ۱۷.۳ کیلووات ساعت دارد و میتواند تا ۳۴.۸ ساعت خودرو را به حرکت در آورد.

همچنین با طیف وسیعی از عملکرد های چشمگیر در آئودی Q۷ E-Tron Quattro رو به هستیم. این خودرو با تکنولوژی های زیادی در زمینه سیستم های کمک راننده همراه شده است و همچنین فناوری های جدید که برای صرفه جویی بیشتر در مصرف سوخت طراحی شده؛ مانند تولید انرژی هنگام ترمز و چیز های از این نوع.

Q7 کواترو، شاسی بلند جدید آئودی + عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج