۲۶۹۹۱۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

انتشار تصاویری از کیا کادنزا ۲۰۱۶

این برای چندمین بار است که کیا برای معرفی یک محصول جدید از نام کادنزا استفاده می‌کند. برای اولین بار هم در سال ۲۰۱۰ میلادی بود که نسل فعلی کیا کادنزا به عنوان جایگزینی برای "اپیروس" معرفی و به بازار عرضه شد

وب‌سایت خودرو بانک: وقتی صحبت از خودروهای لوکس به میان می‌آید، بسیاری از ماها به یک مرسدس بنز S کلاس، بی ام و سری ۷، آئودی A۸، رولزرویس و ... فکر می‌کنیم، ولی غافل از اینکه آن سر دنیا و در کشور کره جنوبی، شرکت خودروسازی کیا در حال کار و توسعه یک خودروی لوکس تمام عیار نسبتاً متوسط رو به بالا در پشت برند کادنزا (K۷ در بازار کره جنوبی) است.

انتشار تصاویری از کیا کادنزا 2016

این برای چندمین بار است که کیا برای معرفی یک محصول جدید از نام کادنزا استفاده می‌کند. برای اولین بار هم در سال ۲۰۱۰ میلادی بود که نسل فعلی کیا کادنزا به عنوان جایگزینی برای "اپیروس" معرفی و به بازار عرضه شد و حالا این مدل آماده شده تا از اوایل سال ۲۰۱۶ به عنوان جانشینی برای کادنزای فعلی معرفی شود. البته می‌توان نسل بعدی بودن کادنزا را هم به این اتومبیل نسبت داد.

انتشار تصاویری از کیا کادنزا 2016

خوشبختانه تصاویر نسبتاً قابل قبولی به طور رسمی از این محصول توسط شرکت مادر ارائه شده است. همانطور که در تصاویر می‌بینید، کیا کادنزای جدید به یک بدنه عضلانی‌تر مجهز شده که در بخش جلویی آن از یک جلوپنجره سنتی کیا، چراغ‌های پیشانی ساده‌تر ولی با قاب داخلی پیچیده و پیشرفته و همچنین مه شکن‌های جدید کیا که در اسپورتیج جدید هم شاهد آن بودیم، استفاده کرده است. در بخش عقبی هم شاهد یک طراحی خوب و چشم نواز هستیم که خروجی‌های اگزوز کرومی و چراغ‌های تمام LED عقبی آن، بیشترین تاثیر را در زیبایی این سدان لوکس داشته‌اند.

انتشار تصاویری از کیا کادنزا 2016

در خصوص مشخصات فنی این محصول هم چندان اطلاعاتی، یا بهتر است بگوییم هیچگونه اطلاعات رسمی و موثقی بدست نیامده است، ولی شاید گویای بکارگیری یک پیشرانه ۳.۳ لیتری شش سیلندر ۳۷۰ اسب بخاری با توربوشارژر و ۳۰۰ اسب بخاری بدون توربوشارژر هستند که تاکنون شرکت سازنده صحبتی از آن به میان نیاورده است.

انتشار تصاویری از کیا کادنزا 2016

انتشار تصاویری از کیا کادنزا 2016
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      ما که نداریم آن را بخریم حتی پول پراید هم نداریم فقط به خواست خدا سلامتی دارم به چندین هزار برابر پول این ماشین می ارزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج