جاباما
۲۷۰۰۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمان انتقال پیکر «رکن آبادی» به ایران

رئیس پرونده مفقودان فاجعه منا در وزارت امور خارجه، از برنامه‌ریزی برای استقبال رسمی از پیکر دیپلمات انقلابی مرحوم «غضنفر رکن‌آبادی» در روز جمعه و در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پرونده مفقودان فاجعه منا در وزارت امور خارجه، از برنامه‌ریزی برای استقبال رسمی از پیکر دیپلمات انقلابی مرحوم «غضنفر رکن‌آبادی» در روز جمعه و در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

عبدالله سهرابی با اشاره به جلسه عصر امروز معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه و نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت برای استقبال از پیکر مرحوم غضنفر رکن‌آبادی (سفیر سابق کشورمان در لبنان) اظهار داشت: تدابیر لازم در وزارت امور خارجه، بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای استقبال باشکوه و رسمی از پیکر این دیپلمات بسیجی و مهاجرالی‌الله اتخاذ شده است.

وی افزود: قرار است به محض قطعی شدن ساعت ورود پیکر ایشان در روز جمعه، ابتدا استقبال رسمی با حضور مسئولان وزارت امور خارجه و سازمان حج و زیارت و دوستان و همکاران ایشان در پاویون فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام شود و در مرحله بعد، مراسم تشیع از مقابل منزل ایشان و سپس به صورت رسمی از مقابل وزارت امور خارجه انجام خواهد شد.

رئیس پرونده مفقودان فاجعه منا در وزارت امور خارجه تصریح کرد: قرار اولیه ما برای ورود پیکر مرحوم رکن آبادی به تهران، فردا پنجشنبه بود که به دلیل مشکلات خطوط هوایی این کار به تعویق افتاد.

سهرابی با بیان اینکه مرحوم رکن‌آبادی به عنوان یک دیپلمات انقلابی، دوستان بسیار زیادی داشت، خاطرنشان کرد: ایشان به عنوان فرمانده گردان عاشورای وزارت امور خارجه در ایام فتنه شب‌ها در وزارتخانه می‌خوابید و برای دفاع از حریم وزارت امورخارجه سر از پا نمی‌شناخت.

وی همچنین در رابطه با پیگیری سرنوشت سایر مفقودان حادثه منا نیز گفت: در این رابطه با جدیت در حال پیگیری هستیم و سرکنسول ما در عربستان شب گذشته اعلام کرد که روند کارها بر اساس آزمایش‌های DNA صورت گرفته، در حال انجام است تا به زودی تکلیف تمام مفقودان این فاجعه معلوم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج