۲۷۰۴۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لشگری با ناداوری محض شکست خورد

آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان با شکست حریف قزاقستانی خود راهی فینال مسابقات جایزه بزرگ باکو شد.

خبرگزاری تسنیم: آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان که از رده جوانان راهی بزرگسالان شده است با شکست حریف قزاقستانی خود راهی فینال مسابقات جایزه بزرگ آذربایجان شد. لشگری نیز که با تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در ثانیه‌های پایانی با ناداوری شکست خورد.

در این مسابقات و در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی در نخستین گام مقابل اوشیو از ژاپن با نتیجه ۱۴ بر ۴ به برتری رسید تا گام اول را محکم بر دارد. وی در دور دوم با ابراهیم‌اف از آذربایجان مصاف داد و در نهایت با حساب ۱۷ بر ۶ شکست خورد تا در رسیدن به دور بعد ناکام بماند.

در ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست استراحت کرد. وی در دور دوم با حساب ۱۰ بر صفر آندره داویلا از ونزوئلا را برد. دارنده مدال طلای جوانان جهان در نیمه نهایی به مصاف دولت نیازبیکوف نفر سوم جهان رفت و با حساب ۶ بر ۵ صاحب پیروزی شد تا راهی فینال مسابقات حیدر علی‌اف شود.

پیمان یاراحمدی در وزن ۷۴ کیلوگرم مقابل کویلاشویلی از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم با ضربه فنی مقابل حریف ترک خود شکست خورد تا برای رسیدن به شانس مجدد در انتظار حضور حریفش در فینال باشد. در همین وزن مصطفی حسین‌خانی در نخستین پیکار مقابل جبرئیل حسن‌اف نامدار آذری با نتیجه ۴ بر ۴ در ثانیه‌های پایانی شکست خورد تا او نیز از رسیدن به دور بعد ناکام باشد. در نیمه نهایی این وزن حسن اف با شکست حریف ترک راهی فینال شد تا به این ترتیب حسین‌خانی راهی گروه شانس مجدد و یاراحمدی از دور مسابقات حذف شود.

در ۸۶ کیلوگرم احسان لشگری برابر کوریاماگمدوف از روسیه در یک کشتی زیبا با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید تا قدرت خود را به حریفان دیکته کرده باشد. لشگری در دور دوم با حساب ۱۱ بر ۷ سردار بوکه از ترکیه را شکست داد تا راهی دور سوم شود. لشگری در نیمه نهایی با نورماگمدوف قهرمان جوانان جهان مصاف داد و در شرایطی که مقابل این حریف آذری با حساب ۷ بر ۵ پیش بود در کمال ناباوری با ناداوری محض مقابل حریفش تن به شکست داد تا از رسیدن به فینال باز بماند.

در سنگین وزن نیز امین طاهری با نتیجه ۱۰ بر صفر در گام اول حمید از آذربایجان را برد.کمال الدین ماگمدوف نایب قهرمان جهان رفت و در شرایطی که از حریف ۵ بر ۴ پیش بود با ضربه فنی شکست خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج