جاباما
۲۷۰۵۷۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

زن جوان قربانی همسرکشی مرد افغان

عقربه‌ها ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۵ آذر ماه سال‌جاری را نشان می‌داد که فریادهای کمک‌خواهی‌های زن جوانی در خیابان قزوین اهالی محل را از خانه‌هایشان بیرون کشید و این در حالی بود که مرد جوانی با دستان و چاقویی خون‌آلود از خانه قدیمی خارج شد و پا به فرار گذاشت.

خبرآنلاین: عقربه‌ها ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۵ آذر ماه سال‌جاری را نشان می‌داد که فریادهای کمک‌خواهی‌های زن جوانی در خیابان قزوین اهالی محل را از خانه‌هایشان بیرون کشید و این در حالی بود که مرد جوانی با دستان و چاقویی خون‌آلود از خانه قدیمی خارج شد و پا به فرار گذاشت.

همسایه‌ها زمانی که وارد خانه قدیمی شدند با زن جوان که بالای سر خواهرش غرق خون روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند و همین کافی بود تا تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی برای بررسی‌های بیشتر در صحنه جنایت حاضر شوند. با تأیید سناریوی جنایت هولناک در خانه قدیمی زوج افغان، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای ردیابی عامل جنایت و افشاگری انگیزه قتل به خانه قدیمی رفتند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند زوج جوان در خانه خواهر خانواده میهمان بودند که تازه‌داماد بدون هیچ اختلافی عروس ۲۴ ساله را با ضربات چاقو به کام مرگ کشانده است. خواهر قربانی جنایت در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: دامادمان با ضربات چاقو خواهرم را کشت. وی به مأموران گفت: چهارشنبه شب بود که خواهرم و شوهرش که هنوز یکسال از ازدواجشان نمی‌گذرد در خانه‌مان میهمان بودند و چون صبح پنجشنبه شوهرم و دامادمان می‌خواستند به محل کارشان بروند خواستیم تا شب را در خانه ما بخوابند.

ساعت ۸ صبح بود که شوهرم برای رفتن به سر ساختمان باجناقش را صدا کرد تا با هم به سرکار بروند که وی ادعا کرد خودش یک ساعت دیگر به سر کار می‌رود. زن جوان افزود: بعد از رفتن همسرم، دامادمان که احتمال می‌دهم شیشه‌ای باشد از خانه خارج شد و دقایقی بعد با چهره‌ای عصبانی به خانه بازگشت و بدون هیچ حرف و دعوایی با چاقویی که در دست داشت به اتاق خواهرم رفت و وی را که در خواب بود هدف ضربات چاقو قرار داد.

باورش برایم سخت بود که جان دادن خواهرم را ببینم، برای کمک و رهایی وی از دستان دامادمان وارد اتاق شدم که داماد عصبانی با تهدید چاقو خواست تا نزدیکش نشوم و با همان دستان خونین و چاقویش از خانه خارج شد و پا به فرار گذاشت.

بدین ترتیب کارآگاهان در این مرحله به دستور بازپرس مدیر روستا برای ردیابی عامل جنایت وارد عمل شدند و به خانه مرد افغان رفته و زمانی که وارد خانه وی شدند آثار خون روی در و دیوار دیده می‌شد و نبود قاتل فراری، فرضیه برداشتن پول و فرار از ایران پیش روی مأموران قرار گرفت. این درحالی بود که عامل جنایت هنوز به خاطر خونریزی و توهمات شیشه‌ای در وضعیت سختی به سر می‌برد و با حضور در کلانتری ادعا کرد همسرم را پس از ۱۰ ماه زندگی به قتل رساندم.

تجسس‌های پلیسی برای ردیابی‌های مرد افغان ادامه داشت تا اینکه ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه داماد جنایتکار با چهره‌ای آشفته و در حالی که آثار چاقو روی دستانش دیده می‌شد پای در کلانتری ۱۱۵ رازی گذاشت و خود را تسلیم مأموران کرد.

بنابر این گزارش، بازپرس مدیر روستا با توجه به وضعیت عامل جنایت دستور داد تا وی برای درمان در اختیار تیم‌های پزشکی قرار گیرد و پس از بهبودی در اختیار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      بالاخره تهرانی بوده یا افغان؟تا شب احتمالا 100 جور میچرخه داستانتون

      پاسخ ها

      • علیش

        از ی سایت زرد انتظار بیشتری نمیشه داشت

    • علی یار

      دخترهای افغانی ازدواج نمیکنند اونارو پدراشون میفروشند اینم عاقبتشونه مسلمان نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج