جاباما
۲۷۰۷۲۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بخشایش: ۱۵۰ حمله داعش را خنثی کردیم

در روزها و هفته های اخیر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه مورد آماج حملات تروریست ها قرار گرفته اند و فضای غرب سرشار از استرس و التهاب شده است اما در کشور ما در همین هفته گذشته اجلاس سران گاز برگزار می شود و امنیت برقرار است.

هفته نامه تماشاگران امروز: در روزها و هفته های اخیر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه مورد آماج حملات تروریست ها قرار گرفته اند و فضای غرب سرشار از استرس و التهاب شده است اما در کشور ما در همین هفته گذشته اجلاس سران گاز برگزار می شود و امنیت برقرار است.

احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان و عضو کمیسیون امنیت مجلس درباره تهدید داعش در کشورمان به «تماشاگران امروز» می گوید: «این امنیت بدان معنا نیست که داعش در ایران فعالیت نداشته است. بر اساس اطلاعاتی که به من رسیده، بچه های امنیتی و اطلاعاتی تاکنون ۱۵۰ مورد طرح ریزی و حمله و اقدام تروریستی را سرکوب کرده اند و قبل از اینکه اقدامی در عمل صورت بگیرد آن را در نطفه خفه کرده اند.»

بخشایش در مورد شایعات احتمال بمب گذاری در مترو تهران و تهدیدات امنیتی داعش در شهرهای ما، گفت: «یکی از روش هایی که دشمن برای ناامن کردن کشور از آن استفاده می کند پخش کردن همین شایعات بین مردم است. این یکی از حربه های قدیمی است و نباید به آنها دامن زد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممممم

      لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج