۲۷۰۷۲۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

هر خانه‌اي به يك ديو نياز دارد!

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (۱)

حالا بيشتر خانه‌ها مانند خانه من كوچك است. روياي رسيدن به كتابخانه خيالي‌مان شايد آرزويي محال به نظر برسد اما باز هم به قد و اندازه خانه‌مان مي‌توانيم با اندكي خلاقيت كتابخانه‌اي رويايي بسازيم.

مجله منزل - مينا نويدي: در فيلم ديو و دلبر، ديو كتابخانه شكوهمندي را به محبوبش هديه مي‌دهد؛ كتابخانه‌اي بزرگ و زيبا كه دلبر حسابي شيفته آن مي‌شود. وقتي يك دختربچه بودم و اين فيلم را ديدم با خودم گفتم روزي اين كتابخانه، مال من خواهد بود.

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (1)

نه اينكه منتظر باشم تا ديوي از راه برسد و اين كتابخانه را به من هديه دهد. فقط مي‌خواستم تمام خانه‌ام كتابخانه‌اي بزرگ و زيبا باشد اما حالا بيشتر خانه‌ها مانند خانه من كوچك است. روياي رسيدن به كتابخانه خيالي‌مان شايد آرزويي محال به نظر برسد اما باز هم به قد و اندازه خانه‌مان مي‌توانيم با اندكي خلاقيت كتابخانه‌اي رويايي بسازيم.

راهرو

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (1)

راهرو معمولا يك دالان تنگ و تاريكي است كه در خانه‌هاي ما فقط محل گذر است و قسمتي از متراژ خانه را هدر می‌دهد. اين راهروي بلااستفاده تنها با كمك چند تخته چوب و ساختن قفسه مي‌تواند تبديل به يك كتابخانه بزرگ شود.


‌مهمان‌خانه

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (1)

اگر جزو آدم‌هاي خوش‌شانسي هستيد كه خانه‌تان به‌طور مجزا يك ‌مهمان‌خانه دارد، ديوارهاي كنار ميز ناهارخوري مي‌تواند برای‌تان تبديل به يك كتابخانه پر و پيمان شود. لازم نيست دست به جيب شويد و يك كتابخانه بزرگ در ‌مهمان‌خانه بسازيد فقط نصب چند قفسه كافي است كه سر و شكل ‌مهمان‌خانه شما زمين تا آسمان تغيير كند.


ديوار پشت مبل

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (1)

يكي ديگر از مكان‌هايي كه جان مي‌دهد براي تبديل شدن به كتابخانه، ديوار پشت مبل است. اين كار شايد باعث شود كمي مبل‌تان را جلوتر ببريد و کمی از فضاي خانه‌تان را اشغال كنيد اما مزاياي بسياري دارد. يكي از مزاياي آن اين است كه اگر مستاجر باشيد لازم نيست براي رنگ كردن ديوارها يا كاغذديواري هزينه كنيد و بزرگ‌ترين ديوار خانه را به اين صورت مي‌پوشانيد.


كمد اضافه

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (1)

اگر هيچ‌كدام از موارد بالا براي‌تان مهيا نيست، سراغ كمدي در خانه‌تان برويد. قدم اول اين است كه در كمد را تغيير دهيد و شبيه عكس، دري كه ميانه‌اش شيشه‌اي است را انتخاب كنيد. كمد را طبقه‌بندي كرده و از يك نور مركزي براي روشنايي درون كتابخانه استفاده كنيد. حالا شما صاحب يك كتابخانه منحصر به فرد هستيد.


اتاق خواب

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (1)

براي خيلي‌ها اتاق خواب مهم‌ترين اتاق خانه است؛ جايي كه در آن استراحت مي‌كنند و حتي خیلی‌ها دوست دارند ساعاتي روي تخت دراز بكشند و مطالعه كنند. پس چه بهتر كه يك كتابخانه دنج در اين اتاق طراحي كنيد. حتي اگر اتاق‌تان جا ندارد مي‌توانيد از قسمت بالاي ديوار اتاق‌ استفاده كنيد و آنجا را تبديل به كتابخانه كنيد.


كتابخانه كنجي

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (1)

اين قفسه‌ها را در هر كنج خانه مي‌شود طراحي كرد به‌خصوص فرورفتگي‌هايي كه تنها متراژ خانه را هدر می‌دهد. همچنين اين قفسه‌ها را در كنار ضبط يا تلويزيون مي‌توان به عنوان جايي براي آرشيو فيلم و موسيقي استفاده كرد.


پنجره

کتابخانه‌های زیبا برای خانه‌های کوچک (1)

اگر خانه‌تان دو پنجره نورگير و بزرگ دارد، ديوارهاي بين پنجره‌ها محل مناسبي براي تبديل شدن به كتابخانه است. مي‌توانيد روي قفسه‌ها به صورت افقي كتاب‌هاي بيشتري جاي دهيد.

ادامه دارد ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج