۲۷۰۸۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آلودگی هوا در ۴ شهر کشور از فردا

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه در سایر مناطق کشور جو پایدار است که سبب انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت و غبارآلود شدن هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک خواهد شد.

خبرگزاری فارس: فریبا گودرزی در گفت‌وگویی در تشریح آخرین آب و هوای کشور گفت: امروز با شمالی شدن جریان‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین بعد از ظهر روز یکشنبه در برخی مناطق جنوب شرق کشور، در استان‌ هرمزگان و جنوب سیستان‌وبلوچستان افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. این موج روز دوشنبه در شرق هرمزگان و جنوب سیستان‌وبلوچستان فعال خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه در سایر مناطق کشور جو پایدار است که سبب انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت و غبارآلود شدن هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک خواهد شد.

گودرزی تصریح کرد: از روز سه‌شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور درغرب و شمال غرب ابرناکی و بارش شروع خواهد شد. شایان ذکر است طی روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی با بیان اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری است و در پاره‌ای نقاط استان غبار محلی گاهی با وزش باد رخ خواهد داد، گفت: امروز شهرکرد با دمای منفی ۸ و بندرعباس با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج