۲۷۱۰۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برنامه سفر آبی ها به سوئد مشخص شد

توافقات نهایی میان دو باشگاه سوئدی و ایرانی به دست آمد تا صدرنشین لیگ تعطیلات نوروزی را در اروپا پشت سر بگذارد.

ورزش سه: همان طور که چند هفته پیش اعلام شده بود سفر استقلال به سوئد برای برگزاری یک بازی دوستانه با باشگاه هاماربی قطعی شد تا جایی که سایت باشگاه سوئدی در گزارشی ویژه خبر این دیدار دوستانه را روی خروجی خود قرار داد و نوشت:«قابل توجه طرفداران هاماربی ، باشگاه بزرگ استقلال ایران برای انجام یک بازی دوستانه در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (پنجم فروردین ماه ۹۵) به سوئد سفر خواهد کرد تا در ورزشگاه تله آرنا به مصاف هاماربی برود».

سایت هاماربی در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت تماشاگران حاضر در ورزشگاه اختصاصی باشگاه در لیگ سوئد مدعی شد رکورد تماشاگر در سال ۲۰۱۵ به عدد ۳۸ هزار نفر رسید اما این عدد هنوز با جاه طلبی ها باشگاه برای جلب طرفداران بیشتر فاصله زیادی دارد از همین رو هاماربی برای این که فوتبال را در جنوب استکهلم گسترش بدهد برنامه های زیادی در نظر دارد که یکی از آنها همکاری با باشگاه های مطرح خارجی بیرون از سوئد و آن سوی مرزهای اروپایی است.در ادامه گزارش سایت هاماربی آمده است:« در چالش جدید همکاری با باشگاه های پرطرفدار در دستور کار قرار دارد و با توجه به این که ایرانی های زیادی در استکهلم و کشور سوئد اقامت دارند برای اولین بار یکی از تیم های بزرگ و پرطرفدار ایران در ماه مارس مهمان هاماربی خواهد بود. استقلال صدرنشین حال حاضر فوتبال ایران محسوب می شود با هشت بار قهرمانی در کشورش و همچنین دو بار قهرمانی در آسیا یکی از باشگاه های محبوب آسیا و ایران است که ۲۰ میلیون طرفدار در کشورش ، سوئد و سایر نقاط دنیا دارد. استقلال همین چند هفته قبل در دربی تهران مقابل رقیب دیرینه اش پرسپولیس ۱۰۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی کشانده بود و مسلما حضور این تیم در استکهلم ایرانی های بیشماری را به ورزشگاه هاماربی خواهد کشاند».

در ادامه این گزارش سایت هاماربی با اشاره به این موضوع که حضور استقلال در سوئد برای اولین بار در تاریخ رخ می دهد به ایرانی های مقیم سوئد توصیه کرد فرصت دیدن این بازی را از دست ندهند و برای خوشامدگویی به به تیم محبوب ایرانی در تاریخ یاد شده به ورزشگاه بیایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج