۲۷۱۱۹۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

کفشی که مدل عوض می کند +عکس

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند چند جفت کفش کتانی بخرند تا همیشه شیک و متنوع بپوشند، به زودی می‌توانید بدون اینکه پشت سر هم پول خرج کنید، مدل کفش خود را عوض کنید.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند چند جفت کفش کتانی بخرند تا همیشه شیک و متنوع بپوشند، به زودی می‌توانید بدون اینکه پشت سر هم پول خرج کنید، مدل کفش خود را عوض کنید.

کفشی که مدل عوض می کند +عکس

David Coelho برای کفشی پول جمع‌آوری می‌کند که در کناره‌هایش نمایشگرهایی رنگی از نوع کاغذ الکترونیک دارد. برای تغییر ظاهر این کفش فقط به یک اپلیکیشن موبایلی احتیاج دارید. حتی اگر دوست داشته باشید با کفش‌تان جلب توجه کنید، می‌توانید از انیمیشن هم استفاده کنید.

کفشی که مدل عوض می کند +عکس

این کفش‌ها را می‌توان با ماشین لباس‌شویی شست و اگر از تصاویر ثابت استفاده کنید، کاغذ الکترونیکی آن هم تقریبا هیچ نیرویی مصرف نمی‌کند. همچنین قرار است به تکنولوژی‌ای مجهز شود که می‌تواند با راه رفتن شما شارژ شود. به این ترتیب، دیگر نیازی نیست شما کفش‌تان را به برق وصل کرده یا باتری آن را عوض کنید. باتری آن تا ۳۰ روز دوام می‌آورد و قابلیت شارژ بی‌سیم هم دارد. کفش ShiftWear ضد آب بوده و تا عمق ۵ متر در مقابل آب مقاوم است.

کفشی که مدل عوض می کند +عکس

Coelho فرد بلندپروازی به نظر می‌رسد. برای اینکه کفش ShiftWear به عنوان یک گجت پوشیدنی به واقعیت بپیوندد حداقل به ۲۵۰ هزار دلار بودجه نیاز دارد، اما این در حالی است که Coelho فقط سقف ۲۵۰۰۰ دلار را برای کمک‌های مالی تعیین کرده است. کسانی که کمک مالی می‌کنند، می‌توانند در عوض یک مدل از آن کفش را بگیرند. به عنوان مثال با ۱۵۰ دلار می‌توانند ShfitWear L۱ (مدل ارزان آن) را برای خودشان کنار بگذارند. مدل‌های بالاتر این کفش قیمت بیشتری دارند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این تیم بتواند پروژه‌اش را محقق کند. اما از طرفی ایده‌ی این کفش‌ها واقعا جذاب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غــــــــــــــــز ل

      این کفش بازار جهانی را در خواهد نوردید پیداست گر چه کسی که چند کفش می خرد بسیار ارزونتر از این یک گونه کفش واسش در میاد !!!
      گر چه کفشی بسیار زیبا و به روز خواهد بود و اینگونه کمی به پاها هم نگاه انداخته می شود و نگاهها از روی و موی آدمها کمی کنار میره :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به هر قیمتی یکی واسه دخترم می خرم ایشاللا

    • لورا

      دیروز یک جفت کفش معمولی رو دیدم که چندان ریخت و قیافه جالبی هم نداشت در یک فروشگاه به قیمت ۶۵۰(ششصد و پنجاه) دلار میفروختند این رو حتما بالای دو هزار دلار قیمت گذاری میکنند. واسه من که زیاد جالب نیست چون من فقط طرفدار کفشهاوکیف ایتالیایی هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج