جاباما
۲۷۱۲۳۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شایعه قطع یارانه خریداران خودروی قسطی

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رد شایعه حذف یارانه اقشاری که از تسهیلات خرید خودرو استفاده کرده‌اند، گفت: افرادی که برای بار دوم نسبت به حذف یارانه خود اعتراض کرده‌اند، منتظر تماس باشند.

خبرگزاری فارس: سید احمد میدری، معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا یارانه افرادی که با استفاده از تسهیلات، خودرو خرید کرده‌اند حذف خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد.

اخیرا شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر حذف یارانه خریداران خودرو با تسهیلات دولتی منتشر شده بود که این موضوع توسط معاون وزیر تکذیب شد.

میدری همچنین با اشاره به اینکه تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از یارانه‌بگیران از فهرست ۷۵ میلیون نفری حذف شده‌اند، گفت: این روال طبق قانون ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در برخی خانواده‌ها فرزند دارای مغازه، مادر دارای خانه و پدر هم نیز املاک متعددی را دارد و با این حال برای حذف یارانه در سامانه اعتراض ثبت می‌کنند.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به این سوال که چه زمانی پاسخ به اعتراض دوم افراد داده می‌شود تاکید کرد: افرادی که برای بار دوم نسبت به حذف یارانه اعتراض می‌‌کنند، با آنها تماس گرفته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امین

    • ناشناس

      دقيقاً براي بنده اين اتفاق افتاده و دو فرزند مدرسه رو دارم كه مغازه ندارند! خودم هم حقوق بگير بوده و هيچ خانه و ماشيني ندارم و براي اينكه كمي از خجالت فزندانم بيرون بيايم و بتوانم ساعاتي آنان را با ماشين بيرون برده و در برخي ساعت نيز از طريق كار با ماشين اقساط آن را بيرون بياورم در طرح مذكور درخواست خريد دادم كه از همان ماه يارانه ام قطع شده است.درصورتي كه نياز باشد براي رد تكذيبيه مسئولان هم حاضرم شهادت بدهم و بدين منظور ايميلم را در سايت گذاشته ام كه مديريت محترم سايتدر صورت تكذيب مجدد مسئولان مي تواند با من از طريق ايميل ارتباط برقرار نمايد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج