جاباما
۲۷۱۷۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: نیمه اول اصلا خوب نبودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس در نیمه نخست اصلاً خوب نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نیمه اول اصلاً خوب نبودیم، چون با فاصله چهار روز پس از ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای با استقلال بازی کردیم. آنها استراحت بهتری نسبت به ما داشتند و دیدید که بازیکنان پرسپولیس چقدر سرحال‌تر بودند.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی یک وجه مشترک با پرسپولیس داشتیم و آنهم از دست دادن موقعیت‌های گلزنی بود. ما در بازی گذشته فرصت‌های زیادی از دست دادیم و امروز هم پرسپولیس شانس‌های زیادی را به ویژه در نیمه اول از دست داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اذعان به اینکه مصاف با پرسپولیس تیمش هدفمند بازی کرده است، افزود: پرسپولیس در نیمه اول شانس‌های زیادی داشتیم، اما به گل نرسید. ما روی هنر بیرانوند در این بازی شکست نخوردیم و به بازی برگشتیم. از زمانی که او پنالتی طارمی را مهار کرد به بازی برگشتیم و توانستیم کار را به تساوی بکشانیم.

منصوریان یادآور شد: می دانستیم هرچه از زمان بازی بگذرد و به پایان مسابقه نزدیک شویم، راحت‌تر می‌توانیم به این تیم گل بزنیم. خوشبختانه هر چه از زمان بازی گذشت بهتری بازی کردیم و توانستیم در ۲۰ پایانی به گل برسیم.

وی با اشاره به جوانی تیمش خاطر نشان کرد: تیم من تیمی جوان است. به همین خاطر من به مبعلی که هنوز به صورت کامل آماده نشده است گفتم باید بازی کند، چرا که ما در این بازی به بازیکنی نیاز داشتیم که به سرد و گرم بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس آشنا باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با ابراز رضایت از عملکرد تیمش خاطر نشان کرد: می دانستم که توانایی تغییر نتیجه را داریم. خوشبختانه بعد از گل تساوی بازهم شانس گلزنی داشتیم که از آنها بهره لازم را نبردیم. ما در دقایق پایانی حتی بر جریان بازی مسلط شدیم.

منصوریان یادآور شد: ما در دیدارهای گذشته بدتر از گلی که امروز به پرسپولیس زدیم، خورده بودیم. در بازی هفته گذشته دروازه ما با گل به خودی باز شده بود.

وی افزود: تیم من مانند تیم برانکو تیمی جوان است و باید برای اینکه این جوان‌ها به تجربه لازم برسند، صبر کنیم. من ۱۳ بازیکن جوان دارد و چند بازیکن باتجربه که اتفاقاً بیشتر بازیکنان باتجربه تیم من مصدوم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج