۲۷۱۹۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مرادی: عملکرد وزنه برداری نگران کننده بود

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: عملکرد ما در مسابقات جهانی برای المپیک ۲۰۱۶ کاملا نگران کننده بود.

خبرگزاری فارس: علی مرادی بعد از بازگشت تیم ملی وزنه برداری از مسابقات جهانی اظهار داشت: در کل این بضاعت وزنه برداری ما بود. چند مهره اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما با این وجود ملی‌پوشان حاضر تمام تلاش خود را کردند تا مدال کسب کنند.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید نواب نصیرشلال با کمی بدشانسی مدال خود را از دست داد. کیانوش رستمی هم وزنه ‌های خوبی زد و اگر در وزنه آخر با بدشانسی مواجه نمی‌شد می‌توانست طلا بگیرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اینکه کادر فنی تغییر خواهد کرد یا نه گفت: اصلا خبری از تغییر کادر فنی نیست و ما از توکلی حمایت کامل می‌کنیم. با ایوانف مشاور خارجی تیم ملی در همان آمریکا قطع همکاری کردیم.

مرادی در مورد اینکه بهداد سلیمی برمی‌گردد یا خیر گفت: چیزی که پزشکان در حالت خوش بینانه به ما می‌گویند این است که او مراحل درمان خود را به خوبی می‌گذراند اما بازهم در ورزش نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد. در کل امیدواریم او هرچه زودتر بازگردد.

وی با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان گفت: این عملکرد ما برای المپیک کاملا نگران کننده و حاصل دسترنج فدراسیون های قبلی بود چرا که هیچ زیرساخت و جایگزینی برای نفرات اصلی تیم ملی انتخاب نکرده بودند. حتی در این مسابقات سهراب مرادی را هم که اصلی‌ترین شانس کسب مدال در کاروان ما بود در اختیار نداشتیم و آن‌ هم در دسترنج همان آقایان بود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری عنوان کرد: ما در تلاشیم تا سهراب مرادی را به دو مسابقه انتخابی المپیک اعزام کنیم البته این با رایزنی‌های ما با فدراسیون جهانی اتفاق افتاد و آن‌ها با بازگشت مرادی موافقت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج