۲۷۱۹۵۷
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله

هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان است. این زیبایی را می توان مدیون آب و هوای اقلیمی و برخورداری از جریان های مرطوب برخاسته از آب دریاها و رشد گونه های مختلف گل در این کشور دانست. هلند در جهان به کشور گل ها نیز شهرت یافته است.

هفته نامه اوقات خوش - سحر علی مهدی: هلند یکی از زیباترین کشورهای جهان است. این زیبایی را می توان مدیون آب و هوای اقلیمی و برخورداری از جریان های مرطوب برخاسته از آب دریاها و رشد گونه های مختلف گل در این کشور دانست. هلند در جهان به کشور گل ها نیز شهرت یافته است.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله

جالب است بدانید یک چهارم مساحت این کشور، در ارتفاع پایین تر از سطح آب های آزاد جهان قرار دارد، که به وسیله سدهای مخصوص خشک شده است. مطمئنا شما نیز با شنیدن نام کشور هلند، علاوه بر گل های زیبا مخصوصا گل لاله به یاد پنیرهای معروف آن از جمله پنیر گودا خواهید افتاد. پنیری که باید بارها طعم آن را چشید.

ساحل ماهو

ساحل ماهو که در سنت مارتین هلند قرار دارد خطرناک ترین ساحل دنیاست. این ساحل نه به خاطر زیبایی ساحلی بلکه به دلیل واقع شدنش در کنار فرودگاه بین المللی پرنسس جولیانا مورد استقبال بسیاری از توریست های دنیا قرار گرفته است تا هم در ساحل این جزیره آفتاب بگیرند و هم از دیدن هواپیماهای در حال فرود از نزدیک نقطه لذت ببرند.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله

گردشگران می بینند که هواپیما از ارتفاع ۱۰ تا ۲۰ متری بالای سرشان عبور می کند و همین ویژگی باعث شده که توریست های زیادی به این ساحل که در جزایر آنتیل هلند در دریای کاراییب واقع شده وارد شوند.


آمستردام

رودخانه آمستل از وسط آمستردام می گذرد و شبکه گسترده ای از کانال ها و نهرها بخش ها مختلف شهر قدیمی را به هم وصل می کنند. این کانال ها به تدریج طی چهار پنج قرن گذشته به شکل نیم دایره هایی دور هسته اولیه شهر حفر شده و گسترش یافته اند.

کاربرد اصلی آنها جا به جایی بار و محصولات وارداتی از کشتی ها به انبارها و تجارتخانه ها و بالعکس از آنجا به بندرگاه بوده است. اکثر مردم با دوچرخه در شهر رفت و آمد می کنند به طوری که بیش از 650 هزار دوچرخه در آمستردام وجود دارد.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله

بخش مرکزی آمستردام بافت فشرده و زیبای قدیمی خود را به خوبی حفظ کرده است و خود یک موزه روباز و دیدنی است. به همین خاطر یکی از جاذبه های گردشگری در آمستردام، قایق سواری در کانال های داخل شهر است که از مقابل بسیاری از ساختمان های زیبای شهر می گذرد.


اوترخت

اوترخت قدیمی ترین شهر هلند و یکی از جذاب ترین و مهمان نوازترین شهرهای هلند است. محله های قرون وسطایی و عناصر گوتیک آن جاذبه هنری شگفت انگیزی به مکان های توریستی آن داده اند. حتما از دومتورن (بلندترین کلیسای گوتیک شبه برج در هلند) و باغچه های اطرافش هم دیدن کنید.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله


باغ های کوکنهوف

هیچکس نباید بدون دیدن لاله های هلند این کشور را ترک کند. اگر در فصل بهار از هلند دیدن کنید، می توانید بهترین زمان باغ های کوکنهوف را مشاهده کنید که در نزدیکی لیس قرار دارد. این باغ ها «باغ اروپا» نیز نامیده می شوند، زیرا بزرگ ترین باغ گل و قطعا یکی از زیباترین مکان های هلند هستند.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله

در این باغ ها ردیف های مواجی از گل های بنفش و زرد و لاله های قرمز زیادی را خواهید دید و می توانید بهترین عکس های عمرتان را در این باغ ها بگیرید.


جزایر فریزیان

جزایر فریزیان زنجیره ای از جزایر هستند که از هلند تا دانمارک کشیده شده اند و در سال 2009 بالاخره توسط یونسکو میراث جهانی نامیده شدند. دهکده های تاریخی و جزایر کوچک آن بسیار باشکوهند. از خصوصیات آنها می توان به سواحل شنی زیبا و پوشش گیاهی انبوه و رمه های گاو و گوسفند اشاره کرد. در این جزایر می توانید پیاده روی و دوچرخه سواری کنید یا گوشه ای لم بدهید و چشم اندازهای بکر را تماشا کنید.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله

کارت پستال های آمستردام نمایی زیبا از هر گوشه شهر را با خیابان ها و معابر عابر پیاده دوستانه و سیستم گسترده کانال ها پیش روی ما قرار می دهد که توریست ها را برای سفر به هلند وسوسه می کند و برای یک سفر دوست داشتنی یک اقامت به یادماندنی نیاز است و لازم است برای کشف ساختمان های تاریخی و جاذبه های فرهنگی آمستردام در یک هتل مناسب اقامت کنید.

اقامت در آمستردام طیف گسترده ای از مسافران را شامل می شود از زوج هایی که برای ماه عسل به آمستردام می آیند تا خانواده هایی که برای گذراندن یک تعطیلات لوکس تور دور اروپا را انتخاب کردند. در این مطلب بهترین مکان های اقامت در آمستردام که طیف گسترده ای از امکانات رفاهی، از بستر گرم و نرم و صبحانه تا سایر امکانات رفاهی را برای شما فراهم می کند معرفی می کنیم.


پارک ملی بیس بوسخ

(Biesbosch national park) پارک ملی بیس بوسخ آخرین منطقه جزر و مد آب شیرین است که در اروپا باقی مانده است. این منطقه نتیجه به هم رسیدن چندین رود به هم و شکل گرفتن یک دلتای جالب است که حیوانات و گیاهان منحصر به فردی در آن وجود دارند. در این منطقه می توانید دوچرخه سواری، پیاده روی و اسب سواری، قایق سواری و کارهای فراوان دیگری انجام دهید.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله


لایدن

لایدن (Leiden) در حدود 25 مایلی آمستردام قرار دارد. این شهر کوچک و زیبا به خاطر قدیمی ترین دانشگاه کشور معروف است و زادگاه رامبراند نیز هست. جمعیت فراوان دانشجویان به این شهر حالت جوانانه ای داده است، ولی فضای آن خیلی سنتی است. در این شهر شاهد آبراه ها و کانال های آرام، موزه های مهم و شهر قدیم زیبایی با معماری چند قرن پیش خواهید بود.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله


دلفت

(Delft) این شهر کوچک و خوش منظره در کوهپایه های جنوبی هلند واقع شده است و یکی از خوش منظره ترین و تاریخ ترین شهرهای این کشور است. می توانید در خیابان های آرام آن قدم بزنید و کانال های زیبای آن را ببینید و هلند قدیمی را مشاهده کنید. حتما به کلیسای قدیمی هم بروید. هنردوستان نباید کلکسیون هنرهای تزئینی هلندی بی نظیر موزه استدلیک را از دست بدهند.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله


کیندردیک

Kinderdijk که فقط 16 کیلومتر از رتردام فاصله دارد، دهکده ای است که می توانید در آن 19 آسیاب بادی متعلق به قرون وسطی را بیابید. این دهکده مکانی مسحورکننده و یکی از مهم ترین مکان های گردشگری هلند محسوب می شود.

در سال 1997 یونسکو آن را میراث جهانی نامید. سعی کنید سفر خود را در بازه دوم تا هفتم سپتامبر تنظیم کنید تا از رویداد محبوب و رایگان Mills in Floodlight هم بازدید کنید که در طی این رویداد، شب ها نورپردازی زیبایی روی آسیاب بادی ها صورت می گیرد.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله


منطقه یوردان، آمستردام

آمستردام، پایتخت هلند، به خاطر کافی شاپ هایش معروف است. برای آنکه زیبایی واقعی هلند را بیابید، به منطقه جوردان بروید. این منطقه قبلا متعلق به طبقه کارگر بوده است. ولی کم کم ترقی طبقاتی کرده و یکی از خاص ترین منطقه های این شهر شده است. خیابان های تودرتو، کافی شاپ های فراوان، نگارخانه ها و فروشگاه ها و بوتیک هایی که آخرین محصولات برندها را می فروشند، در این منطقه زیادند.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله


هتل پنج ستاره آمستردام

با راه پله های مرکزی طولانی، سقف بلند و لوستر باشکوه، اینتر کانتیننتال آمستل در آمستردام یکی از بهترین و زیباترین هتل های شهر آمستردام است. این هتل در سال 1867 ساخته شده، هتل با 55 اتاق بزرگ و 24 سوئیت گسترده با تخت های مدرن، مبلمان آنتیک، کاغذ دیواری دست چاپ و حمام سنگ مرمر تزیین شده است.

چندین رستوران و کافه لوکس در هتل وجود دارد نمای بی نظیر هتل مشرف به رودخانه بسیار زیباست. بهداشت و باشگاه تناسب اندام در کنار استخر شنا، حمام ترکی و سونا از امکانات تفریحی هتل است.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله


هتل بانک

برای مسافرانی که به دنبال یک هتل آل اینکلوسیو در آمستردام هستند بانک عمارت در کانال Herengracht با منظره زیبا رو به شهر یک انتخاب عالی است. اتاق در هتل بانک شامل صبحانه بوفه کامل و هم چنین استفاده نامحدود از مینی بار در اتاق و نوار سلف سرویس رایگان در سالن بزرگ است به همین دلیل این هتل بسیار محبوب است، اینترنت رایگان Wi-Fi را، فیلم و کانال های ورزشی از امکانات نرم افرازی هتل است هتل واقع در یک ساختمان زیبا است که در سال 2004 به بوتیک هتل تبدیل شده است. از ویژگی های هتل عمارت بانک می توان به اتاق جمع و جود اما راحت و سوئیت تزئین شده در سبک معماری معاصر اشاره کرد.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله


هتل کلمنس

این هتل واقع در قلب آمستردام و در یکی از معابر اصلی شهر آمستردام واقع شده است. هتل کلمنس انتخاب خوبی برای مسافرانی است که با صرفه جویی در بودجه می خواهد از مناظر، صداها و جاذبه های منطقه کانال آمستردام بهره مند شوند.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله

این هتل گزینه مناسبی برای اقامت طولانی مدت و استفاده از امکانات رفاهی نیست، اما هتل به تازگی مرمت شده ۱۴ اتاق تمیز و بزرگ دارد و اتاق ها با امکانات مدرن مانند تلویزیون، تلفن، مو خشک کن ها و یخچال کوچک مجهز شده است. کلمنس در مسیر پیاده روی بسیاری از بهترین جاذبه های آمستردام قرار گرفته است. مانند: کاخ سلطنتی، Westertoren و خانه فرانک.


هتل تاریخی

یک هتل لوکس است که می توانید تعطیلات را در آن اقامت داشته باشید. این هتل یک خانه بزرگ و تاریخ در آمستردام است که در سال 1578 به عنوان یک صومعه ساخته شده است، ساختمان قبلا به عنوان مسافرخانه سلطنتی برای زمان تاج گذاری در اروپا بوده است.

هلند، سرزمین آسیاب های بادی و گل لاله

مخلوطی زیبا از سبک مدرن و معماری قدیمی با ۱۲۵ اتاق، ۵۲ سوئیت و رستوران خوب با غذاهای دریایی در هتل یک کافه شیک وجود دارد رستوران مشرف به منظره باغ هتل است و انواع غذاهای بین المللی لذید را سرو می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج