جاباما
۲۷۲۰۱۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!

برای دیوارهای خانه رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری؟ شاید این سوال شما هم باشد پس قطعا همراه شدن تا انتهای این مطلب شما را به جواب مورد نظرتان می رساند پس با ما همراه باشید.

وب سایت چیدانه:

رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!

رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!

برای دیوارهای خانه رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری؟ شاید این سوال شما هم باشد پس قطعا همراه شدن تا انتهای این مطلب در چیدانه شما را به جواب مورد نظرتان می رساند پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


طراحی ساده و معمارانه آپارتمان مسکونی برانوش در جماران

رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!

همواره در طراحی ساختمان ها و به طور کل معماری هر بنایی دو موضوع حائز اهمیت است، نخست کیفیت پلان و به تناسب آن فضای داخلی و دیگری کیفیت خود بنای ساختمان با توجه به تمام چالش های موجود چه در زمینه ی بستر بنا و چه در راستای نماسازی و توجه به فضای سبز هر چند اندک و جزئی که به حق بسیاری از معماران برجسته به این دو موضوع نگاه ویژه ای داشته اند و در این عرصه خوش درخشیدند. پروژه ی ساختمان مسکونی برانوش به معماری حامد بدر احمدی از دفتر معماری بوژگان یکی از همین پروژه های برجسته است که امروز در چیدانه به آن سری می زنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ پله گرد چشم گیر در دکوراسیون منزل!

رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!

راه پله ها ساختاری متفاوت تر به نسبت دیگر فضاهای داخلی خانه دارند. خود ساختار وجودی شان علاوه بر کاربرد و کارآیی، می تواند یک المان تاثیر گذار بر زیبایی دکوراسیون داخلی باشد. راه پله ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها راه پله های گرد است که معمولا در خانه های بزرگ آن ها را می بینیم. امروز در چیدانه می خواهیم ببینیم که چگونه می توانیم رنگ زیبایی بر چهره راه پله های گرد بزنیم و چهره آن ها را دگرگون کنیم. پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


رنگین کمانی از شیشه درساختمان اداری کاوه در دارآباد تهران

رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!

اهمیت ساختمان ها و فضاهای اداری، در دنیای امروز ما که بیشتر زمان روزانه ی خود را عموما در محیط کار می گذرانیم بسیار بالاست، طراحی فضایی با کیفیت بالا که بتواند واکنش مخاطب را در برخورد با خودش تغییر دهد و یادآور خاطرات خوش وی باشد و در کنار همه ی این توجهات به روحیه ی کاربر بتواند عملکرد منحصر به فرد نیز داشته باشد همیشه ستودنی و خواست بسیاری از کارفرمایان باتجربه است که هنر دست معماران برجسته همچون امیر عباس ابوطالبی را می طلبد. امروز در چیدانه می خواهیم به یکی از این ساختمان ها یعنی،ساختمان اداری شیشه کاوه در دارآباد سری بزنیم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


رنگ سبز و ترکیب های با طراوت آن در دکوراسیون منزل

رنگ یا کاغذ دیواری؟ مسئله این است!

رنگ بی نظیر و پر طراوت سبز همیشه در فضای داخلی حس سرزندگی و شادابی را ایجاد می کند، این رنگ بی نظیر به دلیل ماهیت طبیعت پسند خود به خوبی می تواند با سایر رنگ ها ترکیب شود، و به فضای داخلی ما حس سرزندگی و شادابی ببخشد، با چیدانه همراه باشید تا ترکیب رنگ های بی نظیر با رنگ سبز را بیشتر بشناسیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج