۲۷۲۱۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وزش باد شدید و باران در نجف و کربلا

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این که امروز باران در ۵ استان کشور شدت می‌گیرد، گفت: امروز در جنوب غرب ایران و جنوب عراق پدیده گردوخاک رخ خواهد داد.

خبرگزاری فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این که امروز باران در ۵ استان کشور شدت می‌گیرد، گفت: امروز در جنوب غرب ایران و جنوب عراق پدیده گردوخاک رخ خواهد داد.

کبری رفیعی در گفت‌وگویی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: بر اساس داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی امروز با ورود یک سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور بارش باران گاهی با رعدوبرق و در مناطق کوهستانی شمال غرب بارش برف شروع می‌شود که به تدریج تا اواخر وقت بخش‌هایی از جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز را فرا می‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: فردا بارش‌ها در جنوب غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت و در شمال غرب و غرب کشور موقتاً از ناپایداری کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه با فعال شدن شاخه شمالی سامانه و شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر در کل نوار شمالی در غرب کشور ابرناکی، بارش برف و باران و وزش باد و در جنوب غرب، برخی نواحی جنوب و مرکز کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: شدت بارش‌ها بعدازظهر امروز در غرب کردستان، غرب آذربایجان غربی، جنوب کرمانشاه، ایلام، لرستان، روز چهارشنبه شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان و شمال البرز، شمال تهران و شمال قزوین پیش‌بینی می‌شود و روز پنج‌شنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، شمال خوزستان به صورت باران و در استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز به صورت برف است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در بعضی ساعات وزش باد شدید جنوبی در استان‌های گیلان و اردبیل رخ خواهد داد همچنین با افزایش سرعت باد در عراق طی روز سه‌شنبه پدیده گردوخاک در برخی مناطق جنوب غرب کشور و جنوب عراق دور از انتظار نیست. در بعدازظهر امروز وزش باد شدید در مناطق شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان امروز تهران کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط بارش باران و وزش باد در این استان رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: امروز شهرکرد با دمای منفی ۸ و بندرعباس با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد سردترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج