۲۷۲۱۶۴
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

ترافیک سنگین در جاده مهران - ایلام

فرمانده پلیس راه انتظامی استان ایلام از ترافیک سنگین جاده مهران - ایلام و بالعکس خبر داد و گفت: اکنون تردد خودروها در این جاده به کندی انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده پلیس راه انتظامی استان ایلام از ترافیک سنگین جاده مهران - ایلام و بالعکس خبر داد و گفت: اکنون تردد خودروها در این جاده به کندی انجام می شود.

سرهنگ محسن ناصری عصر سه شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: بیشترین حجم ترافیک از روستای گلان در ۴۰ کیلومتری تا ۱۰ کیلومتری شهر مهران در مسیر ایلام به مهران است.

وی افزود: هنوز ترافیک در مسیر برگشت نداریم و تردد در این مسیر روان است ولی هر چه به روز اربعین نزدیکتر می شویم بر حجم ترددها در مسیر بازگشت نیز افزوده می شود و همین امر موجب افزایش ترافیک و کندی ترددها می شود.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: باقی جاده های ارتباطی استان ایلام هم اکنون از بار ترافیکی روان برخوردارند و مشکل خاصی برای تردد در این جاده ها نداریم ولی با توجه به وضعیت جوی و بارش باران در مناطق مختلف استان توصیه می کنیم رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

حاشیه دو سمت جاده دو خطه مهران - ایلام به طول پنج کیلومتر به محل پارک و توقف خودروهای زائران تبدیل شده و ازدحام خودروها چنان زیاد است که پارکینگ های ایجاد شده جوابگوی نیازها نیست.

شانه خاکی حد فاصل جاده ورودی و خروجی به شهر مهران اینک محل توقف خودروهای زائرانی تبدیل شده است که پس از پارک خودروها سعی دارند با پای پیاده خود را به مرز مهران برسانند.

هم اکنون ترافیک سنگین در مسیر خروجی و ورودی شهر مهران به سمت ایلام حاکم است و تقریبا این جاده ارتباطی مهم قفل شده است.

با وجود اینکه فردا اربعین حسینی است ولی مهران همچنان شاهد ورود افرادی است که تلاش دارند برای شرکت در آیین اربعین حسینی به عراق سفر کنند در حالیکه عملا امکان خروج این افراد از این مرز وجود ندارد.

اینک ورود زائران به داخل کشور در مرز مهران نسبت به دو روز پیش افزایش یافته و این عامل در کنار ورود گسترده زائران برای سفر به عراق، باعث ترافیک سنگین و بی سابقه در معابر ورودی و خروجی این شهرستان مرزی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج