۲۷۲۱۷۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

«کجایی» طعمه شبکه ماهواره ای شد!

استقبال از ترانه دلنشین محسن چاوشی برای سریال ویدئویی «شهرزاد»، چنان فراگیر شده که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای آن را تبدیل به کلیپی عاشقانه کرده است.

بانی فیلم: استقبال از ترانه دلنشین محسن چاوشی برای سریال ویدئویی «شهرزاد»، چنان فراگیر شده که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای آن را تبدیل به کلیپی عاشقانه کرده است.

چاوشی اخیراً ترانه‌ای با نام «کجایی» را با شعر حسین صفا و همخوانی سینا سرلک برای سریال در حال توزیع حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی خوانده است که به صورت کلیپی کوتاه در انتهای اپیزود پنجم قرار گرفت و به سرعت با استقبال مخاطبان مواجه شد. به طوری که اغلب سایت‌های اینترنتی فایل‌های صوتی و تصویری آنرا به صورت مجزا در دسترس کاربران خود قرار دادند.

تصاویری که فتحی برای این ترانه در قسمت پنجم سریال خود استفاده کرد، مربوط به آخرین دیدار و وداع کاراکترهای اصلی با بازی ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی بود که انصافاً هم تأثیرگذار از آب در آمد. حالا یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که خط مشی آن پخش ترانه و کلیپ است، با ساخت یک نماهنگ با حضور بازیگری ناشناس، از این ترانه بهره برده، ولی نامی از کارگردان، تدوینگر و یا سایر عوامل آن ذکر نمی‌شود.

تنها در ابتدا و پایان این کلیپ که یکی از شبکه های ماهواره ای آنرا به تازگی در کنداکتور خود قرار داد، نام محسن چاوشی و سینا سرلک و عنوان ترانه درج می‌شود، این کلیپ تنها یک بازیگر مرد دارد.

چنین شیوه‌ای در مواجهه با ترانه‌های پرمخاطب داخلی، پیش از این هم از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان اتخاذ شده بود. پس از درگذشت غم انگیز زنده یاد مرتضی پاشایی، کلیپی با حضور یک بازیگر مرد و زن در خارج از کشور بر اساس ترانه «نگران منی» ساخته شد و این روزها نیز هر ازگاهی از یکی از این شبکه‌ها پخش می‌شود.

ترانه احسان خواجه امیری با عنوان «احساس آرامش» نیز به همین شیوه در شبکه‌های ماهواره‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. البته برخی از این کلیپ‌ها با حضور خود خوانندگان آثار و با رعایت موازین داخلی ساخته می‌شود که اغلب در کنار فضای مجازی، سر از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در می‌آورند. نمونه آن ترانه «نیستی» با صدای فریدون آسرایی و آرمین ۲AFM است که کلیپ آن با حضور خودشان ساخته شده و از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان پخش می‌شود.

چاووشی یک ترانه دیگر با عنوان «همخواب» نیز برای سریال «شهرزاد» خوانده که در عین ارزشهایش، به اندازه ترانه «کجایی» محبوب و فراگیر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جوری بهتره شاید از طریق ماهواره فهمیدن ی سریال ساخته شده اسمشم شهرزاده تبلیغ فیلمتون رو کردن بد کردن

    • مهرداد

      شعرشم چاوشی هست

      پاسخ ها

      • رضا

        شعر از وحشی بافقی

    • ali

      شعر کجایی واسه خود سلطانه
      شعر (به رسم یادگار) از حسین صفا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج