جاباما
۲۷۲۳۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سکوت طولانی بنزما شکسته شد

کریم بنزما در مصاحبه ای اختصاصی با تلویزیون ملی فرانسه، در مورد نقشش در پرونده باج خواهی از متئو والبوئنا شفاف سازی خواهد کرد.

ورزش سه: کریم بنزما در مصاحبه ای اختصاصی با تلویزیون ملی فرانسه، در مورد نقشش در پرونده باج خواهی از متئو والبوئنا شفاف سازی خواهد کرد.

کریم بنزما متهم به اخاذی از متیو والبوئنا، هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه است ، اتهامی که او قویا آن را رد می‌کند ولی در حال حاضر پلیس در حال تحقیقات در این پرونده است و در صورت محکوم شدن، ممکن است به ۵ سال حبس نیز محکوم شود.

مکالمه او در دادگاه با قاضی، امروز در نشریه لوموند به چاپ رسید؛ با این حال تلویزیون ملی فرانسه امروز اعلام کرد که ساعت ۲۰ به وقت محلی(۲۲.۳۰ به وقت ایران) بنزما در رابطه با این پرونده برای اولین بار با مردم فرانسه صحبت کرده و اقدام به شفاف سازی خواهد کرد.

بنزما که به دلیل درگیری در این پرونده، فعلا از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شده، امیدوار است در مصاحبه امشب، بتواند نظرات عمومی را به سوی خودش بازگردانده و جو ملتهب ایجاد شده بر علیه خودش را آرام کند. این مصاحبه قرار بود روز گذشته پخش شود ولی به درخواست بنزما به امشب موکول شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج