۲۷۲۵۵۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ترافیک پروازی در مسیر ایران - عراق - ایران

مدیرکل مراقبت پرواز شرکت فرودگاه‌های کشور از آمادگی بخش مراقبت پرواز و کنترلرهای ترافیک هوایی مرکز کنترل خبر داد و گفت: با توجه به اربعین حسینی و افزایش تقاضا برای سفر به بغداد و نجف حجم پروازی بسیار چشمگیری در مسیرهای پروازی به نقاط خروجی از ایران منتهی به فضای عراق و برعکس وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مراقبت پرواز شرکت فرودگاه‌های کشور از آمادگی بخش مراقبت پرواز و کنترلرهای ترافیک هوایی مرکز کنترل خبر داد و گفت: با توجه به اربعین حسینی و افزایش تقاضا برای سفر به بغداد و نجف حجم پروازی بسیار چشمگیری در مسیرهای پروازی به نقاط خروجی از ایران منتهی به فضای عراق و برعکس وجود دارد.

ابراهیم مرادی با اشاره به اینکه به مناسبت اربعین حسینی بیش از ۷۳۰ مجوز پروازی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای شرکت‌های ایرانی و دو شرکت هواپیمایی عراقی صادر شد، گفت: با توجه به اربعین حسینی حجم پروازی بسیار چشمگیری در مسیرهای پروازی به نقاط خروجی از ایران منتهی به فضای عراق و برعکس وجود دارد.

وی با بیان اینکه همکاران مراقبت پرواز فرودگاه‌های کشور و کنترلرهای ترافیک هوایی مرکز کنترل در آمادگی کامل به سر می‌برند، افزود: تا کنون هیچ مشکل خاص پروازی در مسیر عتبات عالیات گزارش نشده و امیدواریم تا پایان عملیات اعزام و بازگشت زائران نیز مشکل خاصی ایجاد نشود.

مدیرکل مراقبت پرواز شرکت فرودگاه‌های کشور درباره شرایط جوی و تاثیر آن در پروازها نیز گفت: طی روزهای اخیر به ویژه شب گذشته شرایط پربارشی در برخی شهرها و فرودگاه‌های کشور حاکم بود که البته این شرایط نیز تاثیر خاصی بر عملیات پروازی عتبات عالیات نداشته است و تا این لحظه هم شرایط جوی موجب ابطال پروازی به عتبات نشده است.

مرادی گفت: از ۷۳۰ مجوز صادره توسط سازمان هواپیمایی کشوری حدود ۱۴۰ مجوز برنامه‌ای و سایر مجوزها مربوط به پروازهای فوق العاده است که به دلیل افزایش تقاضا برای سفر به نجف و بغداد برای این مقاصد پروازی صادر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج