۲۷۲۶۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محمود فکری:

تا ۱۰ سال آینده فوتبال ایران نابود می‌شود

کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه فوتبال ایران روند رو به نزولی را پیش گرفته، گفت: با این روند تا ۱۰ سال آینده فوتبالی برای ما باقی نخواهد ماند.

خبرگزاری مهر: کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه فوتبال ایران روند رو به نزولی را پیش گرفته، گفت: با این روند تا ۱۰ سال آینده فوتبالی برای ما باقی نخواهد ماند.

محمود فکری با اظهار رضایت از عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ پانزدهم، گفت: استقلال در نیم فصل عملکرد خوبی از خود ارائه داده و توانسته است در هفته‌های اخیر صدرنشین لیگ باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: مظلومی و کادر فنی‌اش زحمات زیادی کشیدند و با همدلی که در تیم وجود دارد، توانسته‌اند نتایج قابل قبولی تا هفته سیزدهم کسب کنند.

فکری در خصوص دیدار استقلال مقابل سایپا نیز گفت: درست است که در نیمه اول بازی انتظارات برآورده نشد، اما استقلال در نیمه دوم پرفروغ ظاهر شد و موقعیت‌های خوبی داشت که با بدشانسی نتوانست آنها را به گل تبدیل کند.

وی تاکید کرد: البته از حق نگذریم که سایپا هم در دقایق پایانی خیلی خوب بازی کرد و توانست به گل هم دست پیدا کند، البته به اعتقاد من طبیعی بود که استقلال در دقایق پایانی عقب بکشد تا بتواند گل زده را حفظ کند و به دنبال کسب سه امتیاز باشد.

فکری در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور بختیار رحمانی به جای جاسم کرار در نیم فصل دوم نیز گفت: استقلال باید به دنبال بازیکنی باشد که بتواند میانه میدان را به خوبی بچرخاند و با پاس‌هایی که به مهاجمان می‌دهد، آنها را در موقعیت گل قرار دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بختیار رحمانی یا هر کس دیگری که به استقلال می‌آید، باید بداند به چه تیمی آمده و چه شرایط حساسی در این تیم دارد و هواداران چه انتظاری از او در مسابقات دارند.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص مگویان نیز گفت: او بازی بسیار خوبی از خود ارائه می‌دهد و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و توانسته با فکری باز، موقعیت‌های زیادی را از مهاجمان بگیرد، البته در کنار او عمران‌زاده و روزبه چشمی هم عملکرد خوبی داشته و توانسته‌اند یک خط دفاعی خوب را تشکیل دهند.

فکری در پاسخ به این سئوال که آیا فوتبال باشگاهی نسبت به فصل قبل پیشرفتی داشته است یا خیر، گفت: متاسفانه فوتبال ما به سوی سقوط شیرجه زده است و پیشرفتی حاصل نشده و با این روندی که پیش گرفته‌ایم به نظر من تا ۱۰ سال آینده دیگر فوتبالی نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ما برخلاف تمامی کشورهای دیگر که به دنبال راهکاری برای پیشرفت فوتبالشان هستند، فقط در حال درجا زدن و پسرفت هستیم. شما به لیگ امسال نگاه کنید بارها تعطیل شد و بارها هم صدای مربیان به خاطر این تعطیلی‌ها درآمده است و همین مسئله باعث شده تا وقتی تیم‌ها شرایط خوبی پیدا می‌کنند و امتیازات لازم را کسب می‌کنند، یک وقفه باعث می‌شود تا از آن شرایط آرمانی دور شده و دوباره از نو باید بدنسازی را شروع کرده و آماده‌سازی را شروع کنند.

فکری در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه سرمربی ما که اسمش را یک تریلی هم نمی‌کشد و مدعی است از حضور در رئال و منچستر تجربیات زیادی کسب کرده، آیا در آنجا هم برای هر بازی تیم ملی، فوتبال آن کشور را تعطیل می‌کردند که او چنین کاری می‌کند.

وی تاکید کرد: نمی‌دانم چرا او به فوتبال ما بی‌توجهی می‌کند، اما عده‌ای چشم‌ها را بسته و کورکورانه از او حمایت می‌کنند.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این سئوال که هواداران از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار مقابل سایپا ناراضی بوده‌اند، گفت: به اعتقاد من هواداران باید آرامش خودشان را حفظ کنند و صبور باشند. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و تیم همچنان صدر جدول است و هواداران واقعی تیم می‌توانند با حمایت از مظلومی و بازیکنان روزهای خوبی در آینده پیش رو داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج