۲۷۲۸۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتفاق عجیبی دیگر در فوتبال آرژانتین

در اتفاقی عجیب روز گذشته در انتخابات ریاست جدید فدراسیون فوتبال آرژانتین تعداد آراء بیشتر از رای‌دهنده‌گان بود که در نتیجه این انتخابات لغو شد.

خبرگزاری فارس: در اتفاقی عجیب روز گذشته در انتخابات ریاست جدید فدراسیون فوتبال آرژانتین تعداد آراء بیشتر از رای‌دهنده‌گان بود که در نتیجه این انتخابات لغو شد.

روز گذشته انتخابات ریاست جدید فدراسیون فوتبال آرژانتین برگزار شد. در این انتخابات یک اتفاق عجیب به وقوع پیوست که در آن تعداد آراء بیشتر از تعداد رای‌دهنده‌گان بود.

پس از آنکه خولیو گروندونا ریاست فدراسیون فوتبال آرژانتین را از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۴ که فوت کرد بر عهده داشت و یک سال بدون رئیس مانده بود، روز گذشته انتخاباتی برای رئیس جدید برگزار شد. در این انتخابات که دو کاندیدا داشت یکی مارسیلو تینیلی نایب رئیس باشگاه سن‌لورنزو و در طرف دیگر لویس سیگورا رئیس باشگاه آرژانتینوس جونیورز قرار داشت.

در این انتخابات هر کدام از کاندیداها ۳۸ رای آوردند که جمعا ۷۶ رای می‌شد اما این در حالی بود که تعداد شرکت‌کنندگان ۷۵ نفر بود! به همین خاطر این انتخابات لغو شد.قرار شد انتخابات جدید در موعدی دیگر برگزار شود.

نایب رئیس باشگاه سن‌لورنزو درباره این اتفاق عجیب گفت: متوجه نشدیم که چه کسی پیروز شد. از همه به خاطر این اتفاق عذرخواهی می‌کنم.

رئیس باشگاه آرژانتینوس جونیورز هم گفت: ما همه شگفت زده شدیم. این رقابت آراء مساوی ۳۸ بر ۳۸ به پایان رسید. این اتفاق عجیبی است و درست نیست. باید بار دیگر رای‌گیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج