۲۷۲۹۱۰
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

اما و اگرهای نرخ کرایه تاکسی در سال ۹۵

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شروط تعیین نرخ جدید کرایه‌های تاکسی در سال آینده خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شروط تعیین نرخ جدید کرایه‌های تاکسی در سال آینده خبرداد.

میثم مظفر در مورد لایحه افزایش قیمت نرخ کرایه‌های تاکسی برای سال آینده گفت: انتظار داریم شورای شهر در تصویب نرخ جدید کرایه‌های تاکسی در سال ۹۵ به تغییرات اخیر توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه هرساله در تعیین نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، تورم سالیانه مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: در سالجاری شاهد حذف سهمیه سوخت رانندگان تاکسی در پی تک نرخی شدن قیمت حامل‌های انرژی بوده‌ایم که متاسفانه دولت هیچ گونه تسهیلات ویژه‌ جایگزینی برای رانندگان تاکسی تخصیص نداد.

مظفر با بیان اینکه در سالجاری دولت رانندگان تاکسی را از قدرالسهم ۵۰ درصدی خودمحروم کرد و بیمه رانندگان تاکسی جدید نیز قطع شد، گفت: درست است که در زمان تعیین نرخ جدید برای سال آینده باید مصالح عمومی شهر را در نظر بگیریم؛ اما امیدواریم اعضای شورای شهر در بررسی لایحه نرخ کرایه تاکسی به تغییرات توجه کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه اگر دولت یارانه جایگزینی را برای رانندگان تاکسی در نظر بگیرد ما نیز نرخ معقولی که متناسب با وضعیت شهر باشد را ارائه خواهیم کرد، تصریح کرد: افزایش نرخ معقول کرایه تاکسی‌ها در سال جدید منوط به ارائه یارانه از سوی دولت است.

مظفر با بیان اینکه نرخ کرایه در سال۹۴، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: نرخ پیشنهادی کرایه جدید تاکسی‌ها در سال ۹۵ پس از تدوین لایحه اعلام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zohreh

      با سلام ، واقعاً رانندگان تاکسی مگر جزء کارکنان دولت نمی باشند پس چرا هیچ یک از تسهیلاتی که کارمندان دولت دارند را ندارند و فقط امر و نهی کردن برای رانندگان تاکسی است. واقعا درست است که نرخ بنزین را تک نرخی کنید و بیشتر سواری های شخصی هم مسافرکشی کنند و وضعیت کاری تاکسیرانان افتضاح شود ولی باز دولت فقط زورش به رانندگان تاکسی می رسد واقعاً انصاف ندارید و فقط برای محرومترین قشر جامعه که زحمت کش ترین و بی اجرترین قشر در جامعه هستند فقط قانون و قانون گذاری می کنید بدون اینکه برای آنها اهمیت و کارهای خاصی انجام دهید. حالا که دولت هم زحمت کشیده و تصمیم دارد که نصف بیمه آنها را هم ندهد مگر برای کارمندان خود بیمه نمی دهد چرا فقط زورتان به این قشر می رسد. بیمه که نمی دهید- بنزین که تک نرخی- هیچ گونه اهمیت و ارزشی هم که قائل نیستید- هیچگونه عیدی و پاداشی هم که در کار نیست- حتی برای بهتر شدن کار آنها هم که تدابیری نمی اندیشید که مسافرکش های شخصی کار نکنند تا تاکسیرانان به معاش زندگی خود برسند ولی تنها چیزی که هست دولت فقط برای آنها برنامه ریزی های نابجا و بدون نظر کارشناسی دارد. واقعاً خسته نباشید.

    • بدون نام

      چه فرقی بین بست نه اسفند با یک فروردین است بااینگرانیها چندسال دیگرباید پول یک تاکسی نو بجای کرایه یک کورس بدهیم باکاههش تورم باید نرخ کرایه ودیه کاهش پیداکند

    • رضا

      بنظر بهتر اینه که از افزایش 40 در صدی حقوق کارمندان و کارگران جلوگیری شود آن وقت از تورمی که در جامعه پیش میاید جلو گیری شده و دیگر کرایه گران نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج