۲۷۳۰۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زندگینامه «هیتلر»؛ پس از هفتاد سال

برای نخستین بار پس از جنگ جهانی دوم و با وجود احتمال مخالفت گروه‌های تندرو یهودی، نسخه‌ای حاشیه‌نویسی‌شده از کتاب «نبرد من» آدولف هیتلر ژانویه سال آینده در آلمان منتشر و عرضه می‌شود.

همشهری: برای نخستین بار پس از جنگ جهانی دوم و با وجود احتمال مخالفت گروه‌های تندرو یهودی، نسخه‌ای حاشیه‌نویسی‌شده از کتاب «نبرد من» آدولف هیتلر ژانویه سال آینده در آلمان منتشر و عرضه می‌شود.

در شرايطي كه قانون ۷۰سال ممنوعيت چاپ كتاب زندگينامه خودنوشت رهبر آلمان نازي همزمان با آخرين روز ۲۰۱۵به پايان مي‌رسد، مدير مؤسسه تاريخ معاصر در مونيخ از برنامه خود براي عرضه حدود ۴هزار نسخه كتاب بين ۸تا ۱۱ژانويه ۲۰۱۶خبر داد. نسخه جديد نبرد من داراي بيش از ۳۵۰۰حاشيه‌نويسي است و در ۲جلد با ۱۹۴۸صفحه به قيمت ۵۹يورو در دسترس علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.

مؤسسه تاريخ معاصر آلمان در شرايطي از ۲۰۰۹براي انتشار كتاب هيتلر برنامه‌ريزي كرده كه برخي گروه‌هاي تندرو يهودي در آلمان با اين تصميم مخالفت كرده‌اند. رايش سوم نوشتن نبرد من را در ۱۹۲۴آغاز كرد؛ يعني همان سالي كه پس از يك كودتاي نافرجام به زندان افتاده بود. نيروهاي متفقين پس از جنگ جهاني دوم حق هرگونه بهره‌برداري از كتاب هيتلر را به مقام‌هاي رسمي ايالت باوارياي آلمان واگذار كردند و در ۷دهه گذشته انتشار اين كتاب به احترام قربانيان جنگ ممنوع بود. نسخه الكترونيكي نبرد من از پرفروش‌ترين كتاب‌هاي سياسي در آمازون است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج