جاباما
۲۷۳۰۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صالح: شاید لیست خروجی نداشته‌ باشیم

دستیار اول پرویز مظلومی در استقلال می‌گوید شاید تیمش در نقل و انتقالات تیمش اصلا خروجی نداشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: مجید صالح درباره آخرین وضعیت استقلال در تعطیلات لیگ برتر گفت: این چهارمین تعطیلی لیگ برتر است که پشت سر می گذاریم. در تعطیلات قبلی ما بازیکنان بزرگسال و امید را توامان در اختیار نداشتیم. یعنی از جمع ۱۸-۱۹ نفره ما، معمولا ۶ بازیکن به دلیل حضور در اردوهای ملی دراختیار نبودند. در این مواقع نمی‌توان کار تاکتیکی مطلوبی انجام داد و اساسا در تعطیلات لیگ برتر هیچوقت تیم ما صد در صدر نبوده است. الان هم سه بازیکنمان در تیم ملی امید حضور دارند. به طور کلی تعطیلات لیگ برتر عموما به سود تیم‌هایی است که ملی‌پوشی ندارند و می‌توانند خودشان را در وضعیت خوبی قرار دهند.

او افزود: در حال حاضر چند روزی است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و اگر هوا یاری کند دوشنبه یک بازی تدارکاتی برگزار خواهیم و کرد و بعد از آن هم تمرینات خود را ادامه می‌دهیم تا ان‌شاءالله شنبه راهی تبریز شویم.

مربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره شایعات نقل و انتقالی پیرامون استقلال بیان کرد: باشگاه استقلال روز گذشته یک اطلاعیه داد و رسما اعلام کرد که هیچ لیست ورودی و خروجی‌ای وجود ندارد. باید ببینیم در نیم فصل چه بازیکنانی می‌توانیم جذب کنیم. شاید استقلال در نیم فصل خروجی نداشته باشد چون ما بازیکن کم داریم. البته در نهایت تصمیم گیرنده در این ماجرا آقای مظلومی است ولی تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنیم هیچ بحثی درباره لیست ورودی و خروجی استقلال وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرشعار چند هوادار استقلال علیه کادرفنی این تیم در آخرین مصاف آبی‌ها در لیگ برتر کمی عجیب نبوده است، گفت: به نظرم در دو بخش این مسئله قابل طرح است. یکی اینکه این هواداران در اعتراض به کادرفنی استقلال و در راس آن آقای مظلومی شعار داده‌اند که امری عجیب است چون نتایج استقلال و جایگاه این تیم از وضعیت خوب آبی‌ها حکایت دارد و به هیچ وجه این شعارها در این راستا منطقی نیست چراکه ما شرایط خاصی در ابتدای فصل داشتیم و با توجه به زمان کمی که داشتیم تلاش کردیم در استقلال جوان‌گرایی هم بکنیم.

صالح در پایان اضافه کرد: بخش دوم این ماجرا اعتراض به مسائل تاکتیکی است که به نظرم با توجه به جوان‌گرایی ما باید زمان بیشتری به استقلال بدهند. ما جوانانی داریم که نیاز به تجربه دارند و در تیم بزرگی مثل استقلال درحال آموزش هستند. از سویی دیگر کسب تجربه در تیم‌های بزرگ و پرهوادار خیلی سخت است و دلیل آن تنوع سلایق هواداران آن تیم است. امثال چشمی، رمضانی، برزای، کریمی و اسماعیلی آینده استقلال هستند و کسی مثل چشمی با توجه به اینکه ۲۵ بازی در فصل گذشته برای صبا کرده بود از پختگی بیشتری برخوردار است و قطعا با گذر زمان این تجربه به سایرین هم می‌کشد. نکته آخری هم که باید بگویم این است که درحال حاضر تیمی مثل بارسلونا هم که یکی از بهترین تیم‌های جهان است از ضعف‌هایی برخوردار است و اساساً تیم بدون نقطه ضعف وجود ندارد. تنها تفاوت اینجاست که تیمی مثل بارسا نقاط قوتش، توانسته نقاط ضعفش را بپوشاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج