۲۷۳۰۷۵
۱۵ نظر
۵۰۱۶
۱۵ نظر
۵۰۱۶
پ

افشاگری صبا کمالی از پشت پرده سینما

صبا کمالی گفت: من وقتی وارد این عرصه شدم شرایط خیلی محترمانه تر بود اوضاع هنر نسبت به چند سال اخیر چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی خیلی بهتر بود ولی چند سالی است که شرایط به گونه ای دیگری است.

خبرگزاری میزان: صبا کمالی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: چند سالی است که دیگر کارهای سینمایی انجام نمی دهم این را هم باید بگویم که من از حدود شش سال پیش فوق لیسانس خودم را در رشته مدیریت بیزینس گرفتم و از آن زمان از عرصه سینما و تئاتر فاصله گرفتم و در واقع می خواهم فعالیت هایم را به سمت کارهای تجاری سوق دهم و خیلی از این موضوع خوشحال هستم. الان هم مدتی است که مجوز یک شرکت تبلیغاتی فشن را گرفته ام و می خواهم در این زمینه فعالیت کنم.

وی با اشاره به دوری اش از دنیای سینما گفت: من وقتی وارد این عرصه شدم شرایط خیلی محترمانه تر بود اوضاع هنر نسبت به چند سال اخیر چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی خیلی بهتر بود ولی چند سالی است که شرایط به گونه ای دیگری است.

این بازیگر عنوان کرد: یک مقدار شرایط کاری وقیحانه شده است و من در شأن خودم نمی بینم که به سمت بازیگری پیش بروم مگر اینکه فضا خوب شود و کیفیت کارها افزایش پیدا کند در غیر این صورت من اجبار مالی برای کار بازیگری ندارم مضاف بر اینکه کار تئاتر را سالی یک بار انجام می دهم یعنی در زمانی که مخاطبان مرا در تلویزیون نمی بینند در تئاتر حضور دارم.

افشاگری صبا کمالی از پشت پرده سینما

کمالی عنوان کرد: من بچه شمال هستم و از همانجا در دانشگاه دولتی قبول شدم ابتدای کارم را هم از همانجا شروع کردم و در همان اوایل جایزه اول بازیگری را هم در ایران و هم در خارج از کشور گرفتم یعنی از نظر توانایی بازیگری و یا علاقه بازیگری چیزی در وجودم کم ندارم، اما بعد از سالها کار کردن به مرحله ای رسیدم که ترجیح دادم دیگر در این عرصه نباشم.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط درست شود اما باید بگویم که من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا ۵ سال به عقب پرت کردند یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.

کمالی با انتقاد از برخی تهیه کنندگان تصریح کرد: تا یک جایی می توانم با آنها کار کنم یک جایی با آنها مقابله کردم حتی وکیل هم گرفتم حقم را هم گرفتم اما باید بگویم بازیگری که از این روش استفاده می کند او را حذف می کنند و اجازه کار به اونمی دهند.

این بازیگر عنوان کرد: الان هم می توانم کارکنم و پیشنهادی دارم اما این پیشنهادات را در حد خودم نمی دانم و مطابق میلم نیست ترجیح می دهم که درفضای تئاتر که فضای سالم تری است کار کنم اما من پولم را از کارهای تجاری در می آورم.

وی تصریح کرد: در زندگی شخصی به کارهای هنری دیگری هم می پردازم، کارهایی هستند که آنها هم دیده خواهند شد برای مثال عکاسی ونقاشی را هم به خوبی بلدم اصلاَ به این معتقدم که هر آدمی اگر ذهن خلاقی داشته باشد می تواند آن را به کار بگیرد و از آن بهره ببرد.

کمالی خاطرنشان کرد: من آنقدر عرضه دارم که کار تجاری انجام دهم و از آن طریق پول در بیاروم شاید این نکته هم برایتان جالب باشد که من ۱۵ سال کار تئاتر انجام دادم اما ۱۵۰ میلیون تومان از بابت آن پول در نیاوردم ولی حالا در این سه چهار سالی که وارد کارهای تجاری شده ام نسبت به مال دنیا بی نیاز شده ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همایون

      اگر که حق با شماست ،چرا اسم نمیارید ؟

    • سرخکلایی

      با عرض سلام خدمت خانم کمالی.واقعا با این جور حرف زدن نشون دادی که یه سوادکوهی واقعی هستی.ممنونم ازت.موفق و موید باشی

      پاسخ ها

      • bahare

        اصلاح میکنم فرمایشتونو نشون داد یه پشت کوهیه به تمام معناست فقط گنده گویی و تعریف الکی از خود بود مشک آنست که خود ببوید وگرنه ماهم خیلی چیزا داریم جار نمیزنیم خ

      • بدون نام

        bahare قبل از صبا کمالی هم پرستو صالحی هم از فساد در این حرفه گفته بود حتی امین تارخ هم مدتی پیش گفته بود بعضیها از آقایون برای بازی در کار پول و از خانوما چیزهای دیگه ای میخوان

      • نیما

        خب همیشه به بازیگرای دوزاری این پیشنهادا داده میشه

    • امید هستم

      پس صدف طاهریان کم بیراه هم نمیگفت ..پس صدف طاهریان راست میگفت .

    • نیلوفر

      سلام عزیزم.از نه گفتنت به آفات هنر ممنونم .

    • مروارید

      bahare انصافا دمت گررررررررررررررررررم
      بعد از خوندن متن مصاحبه بالا، دقیقا جمله تو بذهنم رسید. تو سینما ممکنه پیشنهادهای بیشرمانه وجود داشته باشه ولی لزومی نداره آدم تو چهارخط مصاحبه بی مقدمه! از شونصدتا! استعداد و توانایی خودش تعریف کنه و دوهزار بار منم منم بکنه! دوهزار بارم بیزینس و پولش رو به رخ بقیه بکشه

      وجدانا خودت لکه ننگ سینمایی :)))))

    • عباس

      فکر میکنم این خانم خیلی تازه به دوران رسیده است برو با حالی که داری خوش باشی

    • باران

      سلام پس مرجان محتشم وبقیه راست میگفتند مرجان محتشم هم کم کار شد بعد از افشاگری اش در مورد سینما ولی هم ایشون وهم فک میکنم خانم کمالی شان خودشون رو حفظ کردند ومثل گلشیفته وصدف طاهریان دست به بی بند باری نزدنندراستی کسی از مرجان محتشم خبری داره خلاصه برای خانم کمالی ارزوی موفقیت میکنم بعدش هم حرفهای خانم کمالی رو خبر بیست سی پخش کرد

    • بدون نام

      این نوع حرف زدن توهین به کل جامعه هنری است. برداشت و نتیجه گیری که از حرف های ایشان میشه کرد:
      1- تمام مردان کارگردان و تهیه کننده اینکاره هستند!!.
      2- تمام زن هایی که الان بازیگر هستند اون کاره هستند!!

      یک سوال محترمانه از ایشان؟
      یک خانم تو یکی از خیابان های تهران داره راه میره. از 1000تا مردی که از کنارش رد میشن چندتاش تا ممکن است متلک بپرانند. و باز با احتمال زیر چند ده هزارم یکی افکار شیطانی هم دارد.
      نتیجه گیری از پیش فرض های این خانم بازیگر سابق:
      1-تمام مردای تهران این کاره هستند!
      2- تمام زنان هم که با وجود این مردان به خیابان میان اون کاره اند!!

      واقعا تهمت زدن چه آسون شده تو این کشور! متاسفم به سقوط آزاد اخلاق در این کشور!!

    • مروارید

      bahare انصافا دمت گررررررررررررررررررم
      بعد از خوندن متن مصاحبه بالا، دقیقا جمله تو بذهنم رسید. تو سینما ممکنه پیشنهادهای بیشرمانه وجود داشته باشه ولی لزومی نداره آدم تو چهارخط مصاحبه بی مقدمه! از شونصدتا! استعداد و توانایی خودش تعریف کنه و دوهزار بار منم منم بکنه! دوهزار بارم بیزینس و پولش رو به رخ بقیه بکشه

    • به تو چه

      واقعا خیلی از خود راضیه خوبه انجلینا جولی نیس والا درخت هر چی پربارتر افتاده تر والا که ما بازی و فیلم انچنانیم از این ندیدیم.احتمالا تو افغانستان جایزه گرفته میگه از خارج جایزه گرفتم!!! خخخخخخخ عزیزم این حرفا چیه که میزنی تو ریاست جمهوریم واست کمه بیزینس وومن:-!

    • مونا

      سینمای ما خیلی کثیفه خیلی همه هم میدانید هیچکدوم از بازیگرای زن و مرد ما سالم نیستم اگرم باشن خیلی کمن

    • علی

      خانم کمالی کاملا باهاتون موافقم امیدوارم موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج