۲۷۳۰۸۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سامسونگ گناهکار شناخته شد!

دادگاه اولیه ابتدا سامسونگ را به پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار محکوم کرد. ماه گذشته سامسونگ درخواست تجدیدنظر برای حکم صادر شده را ارائه کرد که با مخالفت دادگاه فدرال روبرو شد.

zoomit.ir - میعاد بافراست: اپل و سامسونگ مدت زمان زیادی است که بر سر نقض پتنت متعلق به اپل مشغول نزاع هستند. در دادگاه اولیه سامسونگ محکوم به پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار شد و تجدید نظرخواهی سامسونگ در ماه گذشته نیز رد شد و حالا باید سامسونگ ۵۴۸ میلیون دلار به عنوان خسارت به اپل پرداخت کند.

سامسونگ گناهکار شناخته شد!

اپل و سامسونگ مدت‌ها است که بر سر نقض پتنت از طرف سامسونگ با یکدیگر اختلاف دارند. دادگاه اولیه ابتدا سامسونگ را به پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار محکوم کرد. ماه گذشته سامسونگ درخواست تجدیدنظر برای حکم صادر شده را ارائه کرد که با مخالفت دادگاه فدرال روبرو شد.

سامسونگ منتظر دریافت صورتحساب اولیه تا اواخر هفته‌ی جاری است و این مبلغ را تا روز ۱۴ دسامبر پرداخت خواهد کرد. اما نکته‌ی جالب در این بین عدم ناامیدی سامسونگ است. این شرکت همچنان مراحل قانونی را برای تبرئه کردن خود طی خواهد کرد و اگر بتواند نظر دادگاه را به سمت خود برگرداند می‌تواند مبلغ پرداختی خود به اپل را به علاوه‌ی هزینه‌های دادرسی، پس بگیرد.

این شکایت ۵ سال است که ادامه دارد و حالا به نظر می‌رسد با پرداخت جریمه توسط سامسونگ به نقظه‌ی پایان نزدیک شده است. اگر مایل هستید دادگاه‌های پتنتی بین سامسونگ و اپل را از ابتدا دنبال کنید به صفحه‌ی «نبرد پتنتی بین اپل و سامسونگ» مراجعه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج