۲۷۳۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

حمید صفت: خدا را شکر که در ایرانم

خواننده قطعه «چمران» پس از مورد توجه قرار گرفتن قطعه دو صدائه اش با «امیر عباس گلاب»، که «بخشش» نام داشت، قطعه جدید خود را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

موسیقی ما - خواننده قطعه «چمران» پس از مورد توجه قرار گرفتن قطعه دو صدائه اش با «امیر عباس گلاب»، که «بخشش» نام داشت، قطعه جدید خود را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

حمید صفت که با آثار قبلی اش توانسته مخاطبان و طرفداران زیادی را به سمت آثارش جذب کند، جدیدترین اثرش را به نام «فیک» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد و به نظر می رسد با توجه به محبوبیت بالای این خواننده در فضای مجازی، این چهره به زودی بتواند در فضای رسمی کشور نیز فعالیت نماید.

حمید صفت درباره اثر جدیدش «فیک» گفت: « قطعه «فيك» كه امشب پخش شد به معناى چيزى كه اورجينال نيست . اما در واقع معنى اصلى اين كلمه "فيك " در موسيقى ما، بحث نگرش فيك و افكار فيك را دنبال ميكند. چيزى كه شايد احساس كردم چه از لحاظ مسائل اجتماعى، چه از لحاظ مسائل اعتقادى، چه از سوی اجناس و كسب و كار و چه از لحاظ مسائل زناشويى و غيره، درگيرش باشيم. درگير به «فيك رفتارى» شده ايم ...كه در اصل يک مقدار تناقض دارد. بين چيزى كه در ذهنمان هست و چيزى كه هستیم و چيزى كه ارائه مى دهيم. يک درصد بخش عظيمى از این را جامعه از ما مى خواهد و اينطور مي طلبد... من سعى كردم در اين قطعه حال حاضر و موقعیت کنونی را نشان بدهم و خوشبختابه باعث افتخارم اين بود كه تنظيم اين كار را «محمد ناهيدى» انجام داد كه با تنظيم زيبایش توانسته آن احساس وهمى كه فيك بودن انسانهای این دوره درگیرش هستند، را به موسيقى به من بدهد.»

حمید صفت در انتهای صحبت هایش نیز گفت: «در آخر اينكه خد را شكر مى كنم و عذر خواهى مى كنم بابت اين همه وقتى كه كار ندادم و نشد ...خدا را شكر مى كنم كه در ايرانم و در كنار هموطنانم كار ميكنم و اميدوارم كه بتوانم با قطعه "فيك" تاثير مثبتى را روی این پدیده اجتماعی بگذارم.»


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودت که فیک تری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج