۲۷۳۲۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نظر روحانی درباره نمایش چهره معصوم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اصلاحات درباره فیلم رستاخیز باید انجام شود؛ این موضوع تنها نظر من نیست و نظر مجموعه مسئولان نظام است، حتی آقای رئیس جمهور نظرش این است که می‌توانند هاله ای از نور بر چهره حضرت ابوالفضل(ع) بیندازند.

خبرگزاری صدا و سیما: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اصلاحات درباره فیلم رستاخیز باید انجام شود؛ این موضوع تنها نظر من نیست و نظر مجموعه مسئولان نظام است، حتی آقای رئیس جمهور نظرش این است که می‌توانند هاله ای از نور بر چهره حضرت ابوالفضل(ع) بیندازند.

علی جنتی در حاشیه نشست شورای هماهنگی حقوقی دستگاه های اجرایی در پاسخ به اینکه آقای درویش کارگردان فیلم «رستاخیز» درباره اظهارات اخیر سخنگوی وزارت ارشاد که گفته است توپ در زمین درویش است و این وزارتخانه اقدامات لازم را انجام داده؛ گلایه کرده است افزود: فکر می کنم دیگر این سوال تکراری است، ما بارها پاسخ داده ایم و پاسخ مان هم یک کلمه بیشتر نیست.

وی گفت: از نظر محتوا هیچ مشکلی با فیلم «رستاخیز» نداریم و حتی با اینکه این فیلم در خارج از کشور با دوبله انگلیسی یا عربی یا به زبان‌های دیگر به نمایش درآمده است نیز مشکلی نداریم.

جنتی افزود: در داخل کشور به آقای درویش اعلام شده است که به هرحال نشان دادن چهره حضرت ابوالفضل(ع) یا حضرت علی اکبر(ع) با توجه به فتوای فقهی برخی از مراجع محترم تقلید جایز نیست، بنابراین باید اصلاح شود.

وی با تاکید دوباره بر اصلاحات بر روی فیلم «رستاخیز» گفت: ما به هر فیلم سازی بالاخره یک اصلاحاتی را پیشنهاد می کنیم و معمولا انجام می دهند و بعد هم فیلم اکران می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حالا اینکه وی مقاومت جدی می کند تا این کار انجام نشود؛ دیگر به خود وی بر می گردد و هیچ مشکل دیگری درباره فیلم نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج