۲۷۳۲۴۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

انتشار اطلاعات جدیدترین هواپیمای بوئینگ

بوئیگ از زمان اعلام بلندترین مدل از هواپیمای ۷۸۷ Dreamliner خود در نمایشگاه هوایی پاریس ۲۰۱۳ بسیار مشغول بوده است و اکنون این تولیدکننده‌ی بزرگ هواپیماهای جهان خبر از تکمیل طراحی جزئیات ۷۸۷-۱۰ داده است.

وب‌سایت TopInEarth: بوئینگ از زمان اعلام بلندترین مدل از هواپیمای ۷۸۷ Dreamliner خود در نمایشگاه هوایی پاریس ۲۰۱۳ بسیار مشغول بوده است و اکنون این تولیدکننده‌ی بزرگ هواپیماهای جهان خبر از تکمیل طراحی جزئیات ۷۸۷-۱۰ داده است.

انتشار اطلاعات جدیدترین هواپیمای بوئینگ

جدیدترین Dreamliner یک نسخه‌ی تکاملی از ۷۸۷-۹ می‌باشد که از سال ۲۰۱۴ سرویس خود را آغاز کرد. یکی از دلایل عرضه‌ی بسیار زود نسخه‌ی جدید آن است که مهندسان بوئینگ ۷۸۷-۱۰ را با اشتراکات زیادی با ۷۸۷-۹ به منظور کاهش هزینه‌ها، پیچیدگی و خطر طراحی کرده‌اند اما در عین حال اندازه و کارآمدی هواپیما را افزایش داده‌اند. این کمپانی اعلام کرده که ۷۸۷-۱۰ در طراحی خود دارای اشتراک ۹۵ درصدی با مدل قبل است.

انتشار اطلاعات جدیدترین هواپیمای بوئینگ

۷۸۷-۱۰ قادر به انتشار اطلاعاتی است که برای تهیه‌ی قطعات و تجهیز و اسمبلی مورد نیاز می‌باشند. یوئینگ اعلام کرده عمده‌ی کار مونتاژ این هواپیما در سال آینده صورت می‌گیرد و اولین پرواز ۷۸۷-۱۰ برای سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده درحالیکه این هواپیما در سال ۲۰۱۸ در اختیار خطوط هوایی قرار می‌گیرد.

بوئینگ اعلام کرده هواپیمای ۷۸۷-۱۰ Dreamliner حداقل ده درصد بهره‌وری سوخت بهتر نسبت به مدل قبل از خود دارد. این هواپیما دارای محدوده‌ی ۱۱۹۱۰ کیلومتر بوده و می‌تواند بر روی ۹۰ درصد از مسیرهای هواپیمایی دومسیره عمل کند. این کمپانی خبر از ثبت ۱۶۴ سفارش از نه کمپانی را تا به حال برای این هواپیما داده است.

انتشار اطلاعات جدیدترین هواپیمای بوئینگ

کن سانگر، نائب رئیس بخش ۷۸۷ Airplane می‌گوید: "با ۷۸۷-۱۰، ما بر اساس تجربه‌ی خود و طراحی ۷۸۷-۹ این عضو جدید از خانواده‌ی ۷۸۷ را ایجاد کرده‌ایم. با گروه اختصاصی و فرایندهای منظم خود، ما طراحی این هواپیما را بر اساس نیازهای بازار تغییر داده و بی صبرانه منتظر آینده و آغاز تولید آن می‌باشیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج