۲۷۳۲۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کفاشیان: ترجیح دادم خال هندی نگذارم!

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد کارلوس کی روش یک مربی حرفه ای است که تنها به خاطر پول کار نمی کند و شروط مطرح شده از جانب سرمربی تیم ملی نشان دهنده تعهد اوست.

خبرگزاری ایرنا: رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد کارلوس کی روش یک مربی حرفه ای است که تنها به خاطر پول کار نمی کند و شروط مطرح شده از جانب سرمربی تیم ملی نشان دهنده تعهد اوست.

علی کفاشیان عصر امروز (شنبه) در حاشیه کارگاه آموزشی برای مربیان دروازه بانی درخصوص احتمال قطع همکاری کی روش با تیم ملی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال و تغییر احتمالی رئیس این فدراسیون تصریح کرد: ما با کی ر وش به توافق قطعی رسیده ایم که تا بازی بعدی در تیم ملی حضور داشته باشد.

وی افزود: کی روش شرط هایی دارد که این شرط ها اولیه هستند و باید بر سر آنها با رئیس جدید صحبت کند؛ اگر این شرایط اولیه فراهم نشود کی روش می تواند بگوید که کار نمی کند.

کفاشیان تصریح کرد: دست ما برای تدارکات و انجام بازی های تدارکاتی باید پُر باشد و شرایط اولیه را داشته باشیم؛ کی روش تنهابه خاطر پول کار نمی کند و شروط مطرح شده از جانب سرمربی تیم ملی نشان دهنده تعهد کی روش است.

وی درخصوص تعطیلی های پیاپی و اعتراض سرمربیان لیگ برتری گفت: لیگ باید در یک تاریخ مشخص شروع و در یک تاریخ مشخص به پایان برسد و جدول مسابقات و سایر برنامه ها در ابتدای سال به همه باشگاه ها داده شده است.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: همه جای دنیا زمان هایی برای تعطیلات وجود دارد و برنامه هایی از جمله روزهای فیفا و ... برنامه ریزی شده است. این هنر مربیان است که به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بازیکنان کمترین آسیب را ببینند.

کفاشیان ادامه داد: از طرف دیگر، بازیکنان امید با همین تعطیلات و شرکت در اردوها باتجربه می شوند و با این شرایط نباید از تعطیلی لیگ ناراحت شویم؛ این تعطیلی فصل سازندگی جذب بازیکنان و توانمندسازی نفرات تیم است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور بازیکنان در دو تیم طی یک نیم فصل و اینکه قانون در این باره چه می گوید، خاطرنشان کرد: در چنین مواردی باید طبق آیین نامه عمل شود البته تفسیرهای متفاوتی وجود دارد ولی ما تصمیم گرفتیم این موضوع به بخش حقوقی و انضباطی ارجاع داده شود تا در آنجا تصمیم بگیرند.

** ترجیح دادم خال هندی نگذارم!

کفاشیان درباره حضورش در مراسم اهدای جوایز برترین های فوتبال آسیا و پوشیدن لباس های سنتی در هند گفت: در بعضی کشورها میهمانی های سنتی برگزار می شود که در این مراسم همه رؤسای فدراسیون ها حضور داشتند و از همان ابتدا لباس ها را در اختیارمان گذاشتند. البته من ترجیح دادم که خال هندی نگذارم!

وی درباره انتشار تصاویرش در کنار یکی از مدیران شبکه های ماهواره ای، تصریح کرد: این شخص را چندین سال است که در مراسم می بینم که به عنوان خبرنگار حضور دارد ، شناخت خاصی از این فرد نداشتیم و ما بر اساس احترام به سنت کشور میزبان در این مراسم شرکت کردیم.

کفاشیان درباره برگزاری کارگاه مربی گری دروازه بان ها و غیبت برخی از مربیان در این کارگاه آموزشی،اظهار داشت: حتماً یکسری از مربیان به خاطر مشکلات شخصی و دلایلی که داشتند در این کلاس شرکت نکردند.

وی افزود: برگزاری چنین کلاس هایی خوب است و ما قبلاً مدرسانی از فیفا به ایران آورده ایم که حتی مربیان تیم های ملی هم در کلاس های آنها شرکت کرده اند. ما این کار (برگزاری کلاس از سوی مربیان تیم ملی برای مربیان باشگاهی) را در رشته های فوتسال و فوتبال ساحلی هم انجام دادیم که با نتایج خوبی همراه شد، اما متأسفانه در فوتبال هماهنگی و ارتباط چندان خوبی بین مربیان تیم ملی و باشگاه ها وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که مربیانی از جمله محمد مایلی کهن عقیده دارند تمام مدارک لازم برای مربی گری را دارا هستند از این رو نیازی نیست در کلاس های مربیگری شرکت کنند، خاطرنشان کرد: من از فرد خاصی نام نمی برم و شخص خاصی منظورم نیست، اما اعتقادم این است که شرکت در کلاس های مربیگری نمی تواند برای یک مربی غیرمفید باشد.

وی ادامه اداد: اگر مربیان لیگ در کلاس های مربیان تیم ملی شرکت کنند، قطعا بحث هایی که در این کلاس ها مطرح می شود هم به نفع استاد است و هم به نفع شاگرد؛ چه بسا شاگرد نکاتی را در کلاس بیان کند که استاد از آن بی اطلاع است.

کفاشیان اضافه کرد: بحث هایی که در کلاس ها مطرح می شود باعث خواهد شد که هر دو طرف از آن استفاده لازم را ببرند و در این کلاس ها حتی آشنایی ها نیز بیشتر شده و طرفین می توانند از تجربیات یکدیگر بهره ببرند.

رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهار نظر اخیر حبیب کاشانی سرپرست تیم المپیک مبنی بر جدایی از این تیم پس از صعود به المپیک گفت: کاشانی زحمات زیادی کشیده است و هدفش راهیابی تیم امید المپیک است؛ از او خواهش می کنیم که به کارش ادامه بدهد زیرا تخصص آقای کاشانی مفید است و اگر بماند از تجربیاتش استفاده می کنیم.

وی درباره اینکه باشگاه نفت سه بازیکن خود را در ابتدا در اختیار تیم امید نگذاشت و پس از صحبت های رئیس کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر شدن بازی هایش اقدام به این کار کرد، گفت: ما آیین نامه و مقرراتی داریم که همه چیز در آن آمده است؛ آیین نامه، مصوب فدراسیون است و اگر یک باشگاه بازیکنش را در اختیار تیم امید قرار دهد و باشگاه دیگری این کار را نکند، این ظلم به باشگاه هاست.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مذاکرات برای حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم امید عنوان کرد: ما با باشگاه های این دو بازیکن مذاکره می کنیم و قرار است نمایندگانی بفرستیم تا مسائل حل شود و بتوانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج