۲۷۳۳۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جزئیات اختلاس قائم‌مقام منطقه چابهار‌

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان آخرین جرئیات پرونده اختلاس قائم‌مقام منطقه آزاد چابهار را تشریح و از جزئیات چند پرونده دیگر پرده برداشت.

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان آخرین جرئیات پرونده اختلاس قائم‌مقام منطقه آزاد چابهار را تشریح و از جزئیات چند پرونده دیگر پرده برداشت.

محمد مرزیه امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به دنبال ربوده شدن کارمند اداره راه و شهرسازی زاهدان در حین انجام وظیفه، نیروی انتظامی شهرستان زاهدان، پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان پیگیر این جریان هستند و از لحظه‌ای که این اتفاق رخ داده پیگیری‌ها برای دستگیری عوامل این گروگانگیری آغاز شده‌ است.

وی با بیان اینکه تمام عوامل امنیتی استان سیستان و بلوچستان با جدیت پیگیر این موضوع هستند، افزود: پیگیری‌ها هنوز منتج به نتیجه نشده ‌و از الان نمی‌شود گمانه‌زنی کرد ولی به محض نتیجه‌گیری، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در بخش دیگری از این گفت‌وگو به پرونده مدیر اتباع بیگانه ایرانشهر اشاره کرد و گفت: پرونده مدیر اتباع بیگانه ایرانشهر نیز به جاهای بسیار خوبی رسیده و لازم است عده‌ دیگری هم در این ‌ارتباط‌ دستگیر و جلب کنیم.

این مسئول ‌با بیان اینکه از پرونده منطقه آزاد چابهار هم اسناد مدارک بسیار خوبی به دست آمده است، اظهار داشت: سوء‌استفاده‌های بسیار زیادی در بحث منطقه آزاد از جمله حیف و میل اموال دولت در این پرونده انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: کارشناسان از حوزه مرکز ‌برای بررسی این پرونده اعزام شده‌اند و قرار شده این پرونده را ‌با صبر و تحمل پیش ببرند تا حق و حقوق بیت‌المال پایمال نشود.

وی در پاسخ به این سئوال که در حال وضعیت متهمان این پرونده چگونه است و پرونده کی به نتیجه می‌رسد، تاکید کرد: متهمان پرونده‌ وضعیتشان خوب است و در محل خوبی نگهداری می‌شوند و پرونده در حال تکمیل شدن است.

مرزیه با بیان اینکه مشکل خاصی‌ در اسناد پرونده نیست، افزود: در منطقه آزاد هر اتفاقی که رخ داده، خود یک پروژه است، ‌یک مورد آن مسجد منطقه آزاد است که سالیان سال است که پول‎های زیادی را به خود اختصاص داده‌ و حدود ۱۲ پروژه اینگونه در منطقه آزاد داریم که تک تک آنها در حال پیگیری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج