۲۷۳۴۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

این گوشی ها دل همه را آب می کنند

اپل با معرفی آیفون ۶s نه تنها ویژگی‌های جدیدی مانند لمس «سه‌بعدی» (۳D Touch) را به نمایش درآورد، بلکه باعث شد رنگ رزگلد هم مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: اپل با معرفی آیفون ۶s نه تنها ویژگی‌های جدیدی مانند لمس «سه‌بعدی» (۳D Touch) را به نمایش درآورد، بلکه باعث شد رنگ رزگلد هم مورد توجه کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند محصولاتی را با این رنگ راهی بازار کنند.

این گوشی ها دل همه را آب می کنند

در این مطلب ۴ تلفن همراه هوشمند اندرویدی در رنگ رزگلد را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای خرید و یا هدیه دادن باشند.

اولین تلفن همراهی که می‌توان به آن اشاره کرد، گوشی Oppo R۷S است که برای رقابت با گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶s‌ پلاس در رنگ زرگلد ساخته شده است.

اگر Oppo R۷S را در کنار آیفون ۶s قرار دهید، متوجه می‌شوید که رنگ آن کمی صورتی‌تر است و شباهت کمتری به آیفون دارد. البته Oppo نام Bros Gold را روی این گوشی گذاشته است.

این گوشی ها دل همه را آب می کنند


تلفن همراه بعدی Mate S شرکت هوآوی خواهد بود. این تلفن همراه هم برای رقابت با آیفون 6s راهی بازار شده بود و به همین دلیل در رنگ رزگلد ساخته شده است.

اگر به محصولات هوآوی علاقه‌دارید گوشی Mate S با رنگ رزگلد می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند. این گوشی به عنوان یکی از محصولات خوب هوآوی شناخته می‌شود.

این گوشی ها دل همه را آب می کنند


گوشی بعدی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج شرکت سامسونگ است. سامسونگ پس از عرضه‌ی آیفون 6s تصمیم گرفت که گوشی گلکسی S6 را در رنگ رزگلد راهی بازار کند. محصولاتی که رقیب شماره یک اپل و آیفون جدید به شمار می‌روند و علاقه‌مندان بسیار زیادی هم دارند.

این گوشی ها دل همه را آب می کنند


محصول بعدی گوشی گلکسی نوت ۵ است. این تلفن همراه هوشمند که با قلم آن می‌توان کارهای مختلفی انجام داد، با رنگ رزگلد هم عرضه شده است.

این گوشی ها دل همه را آب می کنند

رنگ تلفن‌های همراه همیشه یک عامل اصلی برای خرید به شمار می‌رفتند، اما اپل با عرضه‌ی رنگ رزگلد نشان داد که موضوع رنگ از اهمیت بیشتری برخوردار است. استقبال کاربران از مدل رزگلد آیفون ۶s باعث شد تا شرکت‌های دیگر هم به فکر ساخت محصولات خودشان در این رنگ بیافتند.

شاید تا این لحظه محصولات کمی با این رنگ تولید شده‌اند، اما در آینده شاهد تلفن‌های همراه هوشمند بیشتری خواهیم بود که با رنگ رزگلد عرضه می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج