۲۷۳۵۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نطق دلواپسانه عضو جبهه پایداری در مجلس

یکی از نمایندگان منتسب به جبهه پایداری گفت: قرار نبود با تصویب برجام، هم ساتریفیوژها نچرخد و هم چرخ زندگی مردم از حرکت بایستد.

خبرآنلاین: یکی از نمایندگان منتسب به جبهه پایداری گفت: قرار نبود با تصویب برجام، هم ساتریفیوژها نچرخد و هم چرخ زندگی مردم از حرکت بایستد.

سید مهدی هاشمی نماينده تهران در نطق میان دستور امروز خود در صحن علنی مجلس، با بیان اینکه مهم ترین مسئله ما در کشور موضوع اقتصاد است، اظهار کرد: این مسئله بارها مورد تذکر و تاکید رهبری قرار گرفته است، اما علیرغم ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، ظاهرا بعضی صرفا از پشت میز مذاکره به دنبال حل مسئله هستند!

وی افزود: مدیریت کشور اسلامی، صرفا با جلسات خارجی فراهم نمی شود که برخی فقط چشم امید به آن سوی مرزها دوخته اند. چه بسا باید امید داشت چشمی که صرفا امید به آن سوی مرزها دارد، کور باد!

این نماینده منتقد دولت در ادامه خاطرنشان کرد: ترس و کم جراتی دولت در ورود به عرصه حل مشکلات مردم قابل قبول نیست. چرا که قرار نبود به بهانه کاهش تورم با افزایش فقر و بیکاری مواجه شویم و قرار نبود با تصویب برجام، هم سانتریفیوژها نچرخد و هم چرخ زندگی مردم نچرخد!

وی ادامه داد: قرار نبود هرکس به دنبال تولید در کشور باشد، بیچاره، خسته و متضرر شود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه قرار نبود به جای اصلاح امور، با فرافکنی به تخریب عملکرد خوب گذشته بپردازیم گفت: هر چند که بد و خوب وکم و زیاد در هر دوره ای بوده و هست، اما قرار نبود به جای حل مشکلات مردم صرفا وعده سر خرمن داد! و مشکل را از انتخابات گذشته به انتخابات آتی محول کرد و پس از دو سال و اندی فرصت سوزی با وعده و وعید به مردم به دنبال ایجاد فرصت جدید برای بخش های خاص باشیم.

هاشمی در ادامه نطق خود گفت: قرار نبود در عین دو برابر کردن نقدینگی جامعه، مردم محروم تر و محروم تر شوند! این نقدینگی ها کجاست؟ یا آمار شما غلط است و یا در اختیار اشخاص و بخش های خاص قرار گرفته است؟!

وی افزود: آیا وقت آن نرسیده که به جای حرف زدن و شعار دادن، عمل کرد و آیا وقت آن نرسیده که جوانان متخصص و متعهد بیشتری مورد استفاده قرار گرفته و به کار گرفته شوند؟ چرا که این کشور، تدبیر، مدیریت و کار از نوع جهادی می خواهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در پایان با اشاره به رای اعتماد مجدد مجلس به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، گفت: شایسته است وزیر راه و شهرسازی از فرصت استثنایی دیگری که در اختیار وی قرار گرفته حداکثر استفاده را برای رفع اشکلات نمایند و بداند که جلس نه چک سفید امضا به کسی داده و نه کسی را در پست خود بیمه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج