جاباما
۲۷۳۶۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تکنولوژی وارد ساعت های سواچ می شود!

شرکت سوییسی سوآچ با همکاری شرکت ویزا طرحی را در دست اجرا دارند که به دارندگان کارت های اعتباری این شرکت امکان می دهد تا پرداخت های مالی خود را با استفاده از ساعت های مچیشان انجام دهند.

worldit.ir: شرکت سوییسی سوآچ با همکاری شرکت ویزا طرحی را در دست اجرا دارند که به دارندگان کارت های اعتباری این شرکت امکان می دهد تا پرداخت های مالی خود را با استفاده از ساعت های مچیشان انجام دهند.

تکنولوژی وارد ساعت های سواچ می شود!

قرار است خدمات یاد شده در گام اول در کشورهای آمریکا، سوییس و برزیل ارائه شده و سپس در دیگر کشورهای جهان نیز در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

به همین منظور شرکت سوآچ ساعت های تازه ای به نام Bellamy طراحی خواهد کرد که مجهز به امکانات سخت افزاری و برنامه هایی خاص برای پرداخت آنی هزینه استفاده از خدمات مختلف بوده و برای خرید الکترونیک هم قابل استفاده هستند.

طرح یاد شده هنوز در مرحله آزمایشی است ولی امید می رود عرضه ساعت های یاد شده از اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز شود. این خدمات با استفاده از فناوری بی سیم near-field communications (NFC) ارائه خواهند شد. سواچ و ویزا هنوز در مورد قیمت این ساعت ها و هزینه احتمالی استفاده از چنین خدماتی اظهارنظر نکرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج