۲۷۳۶۹۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

روزنامه آلمانی:

پسر «اردوغان» وزیر نفت داعش است!

روزنامه آلمانی «هاندلز بلات» با اشاره به انتشار مستندات روسیه در خصوص تجارت ترکیه با نفت داعش و گذشته «بلال اردوغان» فرزند رئیس‎جمهور ترکیه و انتشار عکس‎های وی با عناصر داعشی نوشته که پسر اردوغان وزیر نفت داعش است.

خبرگزاری فارس: روزنامه آلمانی «هاندلز بلات» با اشاره به انتشار مستندات روسیه در خصوص تجارت ترکیه با نفت داعش و گذشته «بلال اردوغان» فرزند رئیس‎جمهور ترکیه و انتشار عکس‎های وی با عناصر داعشی نوشته که پسر اردوغان وزیر نفت داعش است.

روزنامه آلمانی «هاندلز بلات» در گزارشی درباره قاچاق نفت سوریه توسط داعش و انتقال آن به ترکیه نوشته که «بلال فرزند رجب طیب اردوغان وزیر نفت گروه تروریستی داعش است.»

این روزنامه آلمانی با اشاره به اینکه وجهه و آبروی بلال اردوغان به کلی از بین رفته است، نوشت: بلال با وجود اینکه تلاش کرد خود را خوب و سالم نشان دهد، اما گذشته وی سرشار از نکات سیاهی است که گواهی بر صدق ادعای روسیه در خصوص خرید ارزان ترکیه از نفت داعش است.

روزنامه هاندلز بلات به سابقه سیاه فروند اردوغان در اختلاس و مسایل مالی و پرونده وی در پولشویی دارایی‌های اردوغان پدر اشاره کرد و نوشت: مدارک و اسنادی که دادستانی کل ترکیه در این خصوص جمع آوری کرده است شامل تصاویر و مکالمات ثبت شده تلفنی بین پدر و پسر است که رجب طیب اردوغان در آن زمان سمت نخست وزیری ترکیه را بر عهده داشت، از فرزندزش خواست تا «همه دارایی موجود در منزل را رها کند.»

این روزنامه آلمانی در ادامه موضوع دومین مکالمه تلفنی در اوایل سال ۲۰۱۴ در خصوص دریافت ۱۰ میلیون دلاری فرزند اردوغان را که مشخص نشده چه کسی این مبلغ را پرداخت کرده است، یادآور شد و آن را به مساله طرح لوله کشی برای انتقال نفت را مرتبط دانست.

روزنامه هاندلز بلات برای اثبات دست داشتن پسر اردوغان در قاچاق نفت سوریه از طریق داعش گزارش داد که به اظهارات عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه در نوامبر گذشته اشاره کرد. الزعبی تاکید کرده بود که نفت داعش با کامیون های شرکتی که بلال اردوغان ریاست آن را بر عهده دارد، به ترکیه منتقل می شود.

این روزنامه در ادامه نوشت: این در حالی است که انگشت اتهام صادرات نفت قاچاق داعش از عراق به کشورهای آسیایی، به سمت اردوغان پسر نشانه می رود.

رسانه آلمانی همچنین گزارش داد که سوالی که برای رسانه های ترکیه بارها ایجاد شده است اینکه چرا کشتی های بلال اردوغان در نزدیکی آب های سوریه مستقر هستند.

روزنامه هاندلز بلات در پایان گزارش خود نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با اعلام استعفا از سمت ریاست جمهوری در صورت اثبات تجارت ترکیه با نفت داعش، خود را در وارد یک نوع بازی با برگه‎هایی که در دست دارد و یا درگیر شرط‌ بندی کرده است.

از سوی دیگر، منابع روسی پس از انتشار تصاویری که نشان می دهد بلال رجب طیب اردوغان در دیدارهای مختلف در کنار افرادی از داعش نشسته و با آنها جلسه داشته است، بلال اردوغان را دلال نفتی داعش در بازار سیاه خواندند که به این شبکه تروریستی کمک می کند تا نفت خود به ویژه نفتی که در سوریه استخراح می کند را به فروش برساند.

برخی از کارشناسان می گویند سرنگونی جنگنده سوخو - ۲۴ روسیه توسط ترکیه در حقیقت تلاشی از سوی آنکارا بود که جلوی بمباران حامل های نفتی داعش به ترکیه توسط روسیه را بگیرد، چرا که روسیه به اطلاعاتی دست یافته بود که نشان می داد داعش چگونه نفت خود را به طرف های ترکی می رساند و قصد بمباران آنها را داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی های رسانه ای !!! ...همه دنیا همینه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج