جاباما
۲۷۳۷۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پشت پرده تغییر کاپیتان آبی‌پوشان

در حالی که در جلسه قلعه‌نویی با بازیکنان، سرمربی استقلال پژمان منتظری را به‌عنوان کاپیتان انتخاب کرده بود، به یکباره سایت باشگاه استقلال از کاپیتانی رحمتی خبر داد.

خبرگزاری فارس: بحث کاپیتانی در استقلال آنقدرها هم که برخی بازیکنان این تیم می‌گفتند مسئله پیش پا افتاده‌ای نبود که اگر اینگونه بود امیر قلعه‌نویی نامزدهای کاپیتانی تیم را جمع نمی‌کرد و درباره این موضوع با آنها صحبت نمی‌کرد.

استقلال که برای آرامش بیشتر به اردوی ترکیه رفته تا تمریناتش را پیگیری کند روز چهارشنبه هفته گذشته روز حساسی را - البته برای گزینه‌های کاپیتانی - پشت سر گذاشت.

امیرحسین صادقی، مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرش برهانی و تا حدودی سیاوش اکبرپور افرادی بودند که از آنها به عنوان کاپیتان‌های احتمالی استقلال در فصل آینده نام برده می‌شد.

چهارشنبه گذشته امیر قلعه‌نویی این بازیکنان را جمع کرد تا درباره موضوع کاپیتانی با آنها صحبت کند. نتیجه و خروجی جلسه این بود که پژمان منتظری با توجه به جمیع جهات به عنوان کاپیتان استقلال در لیگ دوازدهم انتخاب شود. قلعه‌نویی از ابتدای صحبت‌هایش به بازیکنان می‌گفت که نظر شخصی‌اش روی پژمان منتظری است.

درباره این انتخاب گفته می‌شود که چون منتظری پیشنهاد خوبی از یک باشگاه قطری داشته ولی با این وجود در استقلال مانده بازوبند کاپیتانی به او داده شده است.

روز گذشته این خبر را منتشر کرد اما پس از گذشت ساعت‌ها سایت باشگاه استقلال اعلام کرد مهدی رحمتی کاپیتان استقلال خواهد بود. درباره این موضوع حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده و هرچند مسئولان باشگاه استقلال در این باره پاسخگو نیستند اما اخبار رسیده از ترکیه حکایت از این دارد که رسانه‌ای شدن این موضوع موجب ناراحتی رحمتی شده به طوری که وی ناراحت شده و این موضوع را به گوش مسئولان باشگاه رسانده و حتی گفته می‌شود با اطرافیان قلعه‌نویی نیز در این باره تماس گرفته است.

مسئولان باشگاه استقلال که این شرایط را دیدند تصمیم گرفتند روی خروجی سایت باشگاه استقلال خبری مبنی بر کاپیتانی رحمتی را منتشر کنند که گفته می‌شود در این خبر رد پای برخی عوامل و اطرافیان باشگاه - به جز قلعه‌نویی که تصمیم‌گیرنده اصلی است- دیده می‌شود.

آنچه اما در ترکیه رخ داده کاملاً متفاوت با خبر باشگاه استقلال است. در جلسه‌ای که چهارشنبه گذشته برگزار شد قلعه‌نویی به عنوان نظر شخصی‌اش منتظری را به عنوان کاپیتان انتخاب کرد اما مشخص نیست که چگونه در کمتر از چند ساعت این موضوع به طور دیگری انعکاس داده شد؛ شاید بهتر است پاسخ این سؤال را در انتخابات قبل از فصل جستجو کرد، جایی که یک نفر اعلام کرد بابازاده باید مربی دروازه‌بان‌های این تیم باشد و اینگونه بود که کریم بوستانی به عنوان مربی در این تیم مشغول فعالیت شد؛ چون آن فرد، او را نمی‌خواست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا 77

      esteghlal chiye kapitanesh ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج