۲۷۳۷۷۱
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

راز سرقت اسلحه پلیس فاش شد

راز درگیری مأموران نیروی انتظامی با تعدادی از اشرار که در نتیجه آن اسلحه یکی از مأموران به سرقت رفت، فاش شد.

روزنامه شرق: راز درگیری مأموران نیروی انتظامی با تعدادی از اشرار که در نتیجه آن اسلحه یکی از مأموران به سرقت رفت، فاش شد.

روز چهارشنبه گذشته مردی ٤٦ساله روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد، در حالی که علت بستری‌شدن وی مصدومیت بر اثر ضرب‌وجرح بود. تحقیقات نشان داد، متوفی روز چهارشنبه چهارم آذر به کلانتری ١٥٠ مراجعه و عنوان کرد، برای مطالبه طلبی که از سه برادر داشته نزد آنها رفته و آنها وی را مجروح کرده‌اند.

به دنبال این شکایت ، دو مأمور نیروی انتظامی به محل اعزام شدند که این‌بار سه برادر و شماری از دوستانشان‌ به وی و مأموران حمله‌ کردند و اسلحه و متعلقات یکی از مأموران پلیس حاضر در محل را به سرقت ‌بردند. پس از این حادثه، شاکی که به شدت مصدوم شده بود، به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده پس از گذشت یک هفته بستری‌شدن در بیمارستان جان خود را از دست داد.

مأمور مورد نظر در تشریح حادثه گفت: من به همراه یکی از همکارانم و شاکی به محل رفتیم و افرادی که بیش از ١٠ نفر بودند، به محض رویت من فرار کردند و شماری از آنها با پرتاب مواد مخدر همراهشان روی زمین با قمه به سمت من حمله‌ور شدند. وی افزود: این افراد با قمه، چوب و سنگ به سمت من حمله می‌کردند که چند سنگ به من اصابت کرد و من چند تیر هوایی برای متوقف کردن آنها شلیک کردم اما آنها همچنان به سمت من هجوم می‌آوردند.

در نتیجه سه تیر به سمت آنها شلیک کردم که دو نفر به زمین افتادند. این مأمور تصریح کرد: در همین حین، جسمی سخت به پشت سرم برخورد کرد و بر زمین افتادم و پس از چند دقیقه که حال خود را پیدا کردم دیدم اسلحه، دستبند و خشاب مرا به سرقت برده‌اند.

وی افزود: در ادامه شماری از آنها توسط یک وانت‌نیسان و یک پژو٤٠٥ از محل متواری شدند و من نیز به سختی خود را به خودروی سازمانی رساندم و همراه با سربازی که در داخل خودرو بود آنها را تعقیب کردم و اسلحه سرباز را از وی گرفتم و از داخل خودرو پس از هشدار و شلیک چند تیر هوایی، به سمت آنها تیراندازی کردم.

این مأمور ادامه داد: در نتیجه شلیک من خودروی آنها متوقف شد و دو نفر فرار کردند که یکی دیگر از آنها اسلحه و متعلقات من را به همراه داشت. وی افزود: با تیراندازی من راننده تیر خورد و من این شخص را بازداشت کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جبار غلامی

      نیروی انتظامی با همه سختی کارش اما متاسفانه از لحاظ نیرو و تجهیزات مشکل دارد درود بر شما غیورمردان ایران زمین در ضمن امیدوارم قاضي شما را محکوم نکنه

    • بیژن

      درود بر مامور وظیفه شناس و سخت کوش امیدوارم که برایش مشکلی پیش نیامده باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج