جاباما
۲۷۳۷۷۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

همسر سابق «ابوبکر البغدادی» کیست؟

«سجی الدلیمی» همسر سابق سرکرده گروه تروریستی داعش است که در تبادل اسرا بین نیروهای امنیتی لبنان و جبهه النصره آزاد شد و هم‌اکنون قصد سفر به ترکیه را دارد.

خبرگزاری ابنا: «سجی الدلیمی» همسر سابق سرکرده گروه تروریستی داعش است که در تبادل اسرا بین نیروهای امنیتی لبنان و جبهه النصره آزاد شد و هم‌اکنون قصد سفر به ترکیه را دارد.

«سجی الدلیمی» در خانواده‌ای با اندیشه‌های افراطی و پدری بعثی بزرگ شده است. وی فرزند «حمید الدلیمی» یکی از فرماندهان ارشد حزب بعث صدام است که پس از حمله آمریکا به عراق، از چنگ کمیته‌های مجازات مردم عراق نجات داده و در الانبار مستقر شد.

همسر سابق «ابوبکر البغدادی» کیست؟

حمید الدلیمی، مشاور نظامی ابوبکر بغدادی و یکی از پدیدآورندگان ساختار نظامی داعش بود که سال گذشته در سوریه به هلاکت رسید.

«عمر الدلیمی» برادر دیگر سجی، ریاست یکی از یگان‌های داعش در «القلمون» را برعهده دارد.

برادر کوچکتر او «خالد» که تنها ۱۵ سال سن داشت، دو سال قبل در صفوف «کتیبة الخضراء» در جبهه قاره، که اکنون به دست ارتش سوریه است، فعالیت داشت.

خواهر سجی به نام «دعاء» در انتقام خون همسرش «حارث امیر» یکی از سرکرده‌های داعش در منطقه «العامریة» بغداد سعی داشت خود را در یک تجمع کُردی در اربیل منفجر کند.

همسر سابق «ابوبکر البغدادی» کیست؟

سجی الدلیمی دارای چهار فرزند که دو فرزند اولش با نام‌های «اسامه» و «عمر» از «فلاح اسماعیل الجاسم» فرمانده سابق «جیش الراشدین» در الانبار است که فلاح اسماعیل در سال ۲۰۱۰ در درگیری‌های این استان کشته شد.

وی پس از کشته شدن همسر اولش با «ابوبکر البغدادی» ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنان تنها یک دختر به نام «هاجر» بود.

سجی به مدت ۹ سال با سرکرده داعش در منطقه «حی السیده زینب(س)» شهر دمشق زندگی کرد و پس از جدایی از ابوبکر البغدادی به عراق بازگشت.

او برای سومین‌بار ازدواج کرد؛ این‌بار با یک مرد فلسطینی به نام «کمال محمد خلف». حاصل این پیوند، نوزادی است که در عکس‌های زیر دیده می‌شود.

اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که سجی تا ماه اکتبر گذشته در اردوگاه «نهر البارد» لبنان به همراه همسر جدیدش کمال خلف به سر می‌برد.

همسر سابق «ابوبکر البغدادی» کیست؟

تقریباً دو ماه قبل و در پی بروز تحولات امنیتی در منطقه مرزی عرسال واقع در شرق لبنان که گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصرة شماری از نظامیان ارتش و نیروهای امنیتی لبنان را به اسارت گرفتند؛ ارتش لبنان سجی الدلیمی را در یکی از مدارس شهرک «حیلان» دستگیر کرد.

شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری زنده از زن و دختر ابوبکر بغدادی در لحظه تبادل اسرای ارتش لبنان با گروه تروریستی جبهه النصره در جرود عرسال را روی آنتن برد.

سجی الدلیمی هنگام تبادل اسرا در پاسخ به خبرنگاران گفت: بله، من همانطور که می‌گویند، همسر بغدادی بودم و هفت سال قبل از وی طلاق گرفتم.

همسر سابق سرکرده داعش در پاسخ به این پرسش که "در آینده قصد زندگی در چه کشوری را دارید؟" گفت: از بیروت به ترکیه سفر و سپس مکانی را برای زندگی انتخاب می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج