جاباما
۲۷۳۸۲۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سقف حقوق معاف از مالیات تعیین شد

سقف معافیت مالیاتی در سال جاری ۱۳۸ میلیون ریال یعنی ماهانه ۱میلیون و ۱۵۰هزار تومان است که به‌پیشنهاد دولت و پس از تصویب مجلس، این رقم در سال آینده به ماهی ۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم: معافیت سهم شرکت دولتی تابعه وزارت نفت از تقسیم سود سهام سهم دولت، سهم صندوق توسعه ملی، تعیین مبلغ یکصدهزار میلیارد ریال سقف انتشار اوراق مشارکت جهت اجرای طرحهای انتفاعی دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی با اولویت طرحهای میادین نفت و گاز مشترک با همسایگان و مهار آبهای مرزی، طرحهای حمل و نقل، آبرسانی و تأمین آب، احداث و تکمیل طرحهای ورزشی، تبدیل گاز به فرآورده‌های شیمیایی و همچنین مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و سقف معافیت مالیاتی به‌میزان ۱۵۶ میلیون ریال در سال از جمله این بندها بود.

سقف معافیت مالیاتی در سال جاری ۱۳۸ میلیون ریال یعنی ماهانه ۱میلیون و ۱۵۰هزار تومان است که به‌پیشنهاد دولت و پس از تصویب مجلس، این رقم در سال آینده به ماهی ۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان افزایش خواهد یافت.

همچنین به‌دستور رییس جمهوری و به‌منظور تسهیل عزیمت زائران به عتبات، وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف شدند نسبت به تسریع در اجرای پروژه مشترک ایران و عراق درباره اتصال راه‌آهن خرمشهر به بصره و همچنین تکمیل محور دره‌شهر به آبدانان شامل تونل کبیرکوه اقدام کنند.

هیئت وزیران همچنین در این جلسه، از تلاش‌های ارزنده ستاد اربعین و همه دستگاه‌های مسئول که در عزیمت ایمن و گسترده زائران برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی(ع) همراهی و مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فبلا هم همین بود چیزی عوض نشده هرچند که بهتر بود چیزی عوض میشد مثلا حقوق تا سقف دو الی دونیم میلیون تومن از مالیات معاف میشد که کمکی هم به خانواده ها میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج