۲۷۳۹۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«پدر سالار» از نجابت علی حاتمی گفت

محمد‌علی کشاورز بازیگر سینما و تلویزیون ؛ به بهانه ساگرد درگذشت «علی حاتمی»، در خصوص کارگردانی و منش رفتاری او گفت: سال‌های سال باید بگذرد تا یکی مثل علی حاتمی پیدا شود که هم کارگردان بسیار عالی بود و هم نویسنده‌ای که خوب می‌نوشت. همچنین با عوامل و هنرمندانی که با او کار می‌کردند، رفتار خوبی داشت، به خاطر همین است که او را به عنوان «سعدی سینمای ایران» می‌شناسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد‌علی کشاورز بازیگر سینما و تلویزیون ؛ به بهانه ساگرد درگذشت «علی حاتمی»، در خصوص کارگردانی و منش رفتاری او گفت: سال‌های سال باید بگذرد تا یکی مثل علی حاتمی پیدا شود که هم کارگردان بسیار عالی بود و هم نویسنده‌ای که خوب می‌نوشت. همچنین با عوامل و هنرمندانی که با او کار می‌کردند، رفتار خوبی داشت، به خاطر همین است که او را به عنوان «سعدی سینمای ایران» می‌شناسیم.

وی افزود: خدا رحمت کند دو نفر هستند که کار‌هایی در سینمای ایران انجام دادند و در رأس آن علی حاتمی است؛ همچنین آقای اکبر خواجویی که نجابت و سواد را در کار خود داشتند و از آن دو نفر هیچ نقطه ضعفی در نجابت، رفاقت، سواد و کار پیدا نمی‌شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «هزار دستان» عنوان کرد: از دانشکده هنر‌های دراماتیک با علی حاتمی آشنا شدم و همه ما در آنجا فارغ‌التحصیل شدیم. همان موقع علی حاتمی نویسنده و نمایش‌نامه‌نویسی عالی بود و نمایش‌نامه‌های او را بازی می‌کردم.

بازیگر فیلم سینمایی «مادر» اظهار داشت: مهمترین مسئله در تلویزیون و سینما، در درجه اول نجابت و سواد است که علی حاتمی این دو را داشت و باید همه از او سرمشق بگیرند؛ همچنین اکبر خواجویی که خدا رحمت کند و جایگاه آن‌ها در بهشت است.

بازیگر فیلم «کمال‌الملک» تصریح کرد: علی حاتمی در کار خود استاد بود، در زبان و ادبیات فارسی نمایش‌نامه‌هایی نوشته و سریال‌هایی کار کرده است که دیگر کسی آن‌ها را انجام نداده است؛ همچنین در حال حاضر خیلی مسائل است که خوشبختانه نیستند که ببینند.

وی ادامه داد: کار‌هایی که با علی حاتمی داشتم، برایم یادگاری و ماندنی است.

کشاورز در خصوص حال این روزهای خود خاطرنشان کرد‌: در حال حاضر چهار سال است به دلیل شکستگی پایم در خانه هستم و هنوز نتوانستم فعالیتی داشته باشم و محتاج دعای مردم هستم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج