۲۷۳۹۶۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مشکل در بروزرسانی گوشی های سامسونگ

یکی از حاد ترین مشکلات گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ مشکل در بروزرسانی اندروید است.

وب‌سایت زوم تک - شهرزاد محمدی: گوشی های هوشمند سامسونگ در رنج های قیمتی مختلف ویژگی های بسیار متفاوتی را از خود نشان می دهند ، این بگونه ای است که گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ ویژگی های برتر گوشی های گران قیمتش را دارا نیستند . یکی از حاد ترین مشکلات گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ مشکل در بروزرسانی اندروید است.

مشکل در بروزرسانی گوشی های سامسونگ

مشکل آپدیت اندروید در مدل های سری J سامسونگ

در گوشی های هوشمند سری J سامسونگ ، مدل J۵ در آپدیت اندروید با مشکلاتی همراه است ، این مشکل زمانی اتفاق می افتد که سیستم عامل اندروید از نسخه پیش فرض آن به نسخه جدیدتر ۵.۱.۱ ارتقا یابد .

این مشکل بگونه است که وقتی گوشی زنگ می خورد در برخی از مواقع از گوشی هیچ صدایی در نمی آید و کاربر گوشی هیچ اطلاعی از تماس های گرفته شده گوشی نخواهد داشت از دیگر مشکلاتی که کاربران با آن روبرو شدند هنگ کردن گوشی در زمان تماس بود که به هیچ وجه امکان وصل تماس وجود نداشت، این مشکلات زمانی حل می شود که شما سیستم عامل گوشی را به سیستم عامل پیش فرضش بازگردانید . همچنین در برخی از مواقع مشکل تنها با زدن فلش حل می شود.

این مشکل در برخی از کاربران این گوشی هوشمند گزارش شده است . این در حالی است که در مدل های دیگر میان رده سامسونگ هم گزارش های مشابهی از ایجاد مشکل در بروز رسانی گوشی های هوشمند گزارش شده است . از دیگر گزارش های که در بروز رسانی آپدیت اندروید بدست ما رسیده است مشکل بوجود آمده در گوشی گلکسی نوت ۴ سامسونگ است ، این مشکل نظریه مشکل بروز رسانی در گوشی های میان رده سامسونگ را هم رد کرد ، با این اتفاق مشکل در بروز رسانی سیستم عامل اندروید گوشی های بالا رده سامسونگ هم تایید شد .

آپدیت اندروید گوشی های گلکسی نوت ۴ سامسونگ ابتدا به سیستم عامل اندروید ۵ بود ، در این بروز رسانی کیفیت رابط کاربری گوشی بسیار پیشرفت کرده بود اما مشکل زمانی نمایان شد که یه آپدیت جدید برای ۵.۱.۱ اندروید برای این گوشی ارائه شد که مشکلات حاد قفل و هنگ کردن گوشی ، کار نکردن حسگر اثر انگشت ، نادیده گرفتن حسگر اثر انگشت را در گلکسی نوت ۴ بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      منم سامسونگ آلفا دارم بعد آپدیت هسگر انگشت و حالت Private mode کلا از کار افتاد !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج