۲۷۴۰۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش جانشین کرار به استقلالی شدنش

پرویز مظلومی برای جایگزین کردن یک بازیکن به جای "کرار جاسم" روی چند گزینه از جمله ایمان مبعلی و بختیار رحمانی نظر دارد. دو بازیکنی که در حال حاضر از تأثیرگذارترین مهره‌های تیم‌شان در نفت و تراکتورسازی هستند.

خبرگزاری میزان: پرویز مظلومی برای جایگزین کردن یک بازیکن به جای "کرار جاسم" روی چند گزینه از جمله ایمان مبعلی و بختیار رحمانی نظر دارد. دو بازیکنی که در حال حاضر از تأثیرگذارترین مهره‌های تیم‌شان در نفت و تراکتورسازی هستند.

در حال حاضر استقلالی‌ها تأکید زیادی به جذب بختیار رحمانی دارند، چون مبعلی با نفت قراراداد دارد و بعید است علیرضا منصوریان در این شرایط حساس بازیکن تأثیرگذار تیمش را از لیست خارج کند و به استقلالی‌ها بدهد، از همین‌رو شانس استقلالی‌ها برای جذب رحمانی بیشتر است.

تنها مشکل بختیار برای استقلالی شدن شاید مشکلات مالی آبی‌پوشان باشد. رحمانی که تا نیم‌فصل خدمت سربازی‌اش به پایان می‌رسد، می‌تواند از تراکتورسازی جدا شود و با تیمی هم قرارداد ندارد اما تبریزی‌ها می‌خواهند این بازیکن را هر طور شده نگه دارند.

در این بین شاید بختیار از بین استقلال و تراکتورسازی تیمی را انتخاب کند که پیشنهاد مالی بهتری داشته باشد و اولویت این بازیکن هم ماندن در تراکتورسازی است تا هم زمانی برای هماهنگ شدن دوباره با تیمی دیگر را از دست ندهد و هم جابه‌جایی نداشته باشد.

بختیار در واکنش به استقلالی شدنش در یک محفل خصوصی گفته است: "تراکتورسازی به من لطف بزرگی کرده و من این لطف را فراموش نمی‌کنم. در خصوص رفتنم به استقلال هم آنها تصمیم گیرنده هستند اما هر اتفاقی پیش بیاید راضی هستم."

با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد هافبک تراکتورسازی چندان هم بدش نمی‌آید استقلالی شود و باید تا نیم‌فصل صبر کرد و دید وضعیت او با تراکتورسازی به کجا خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج