۲۷۴۱۹۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

با وجود اینکه در حال حاضر کنسول‌های بازی بسیار خوبی در بازار وجود دارند و عنوان‌های روز نیز برای آن‌ها عرضه می‌شود، اما در مقابل همچنان بازی کردن بر روی کامپیوتر حس و حال خوب خود را دارد و بسیاری از گمیر‌ها از طریق کامپیوتر اقدام به بازی کردن می‌کنند.

وب سایت آی تی رسان - سعید میرزاپور: با وجود اینکه در حال حاضر کنسول‌های بازی بسیار خوبی در بازار وجود دارند و عنوان‌های روز نیز برای آن‌ها عرضه می‌شود، اما در مقابل همچنان بازی کردن بر روی کامپیوتر حس و حال خوب خود را دارد و بسیاری از گمیر‌ها از طریق کامپیوتر اقدام به بازی کردن می‌کنند؛ همراه آی‌تی‌رسان باشید تا با بهترین ماوس‌های گیمینگ در رده قیمت‌های مختلف آشنا شویم.

Mad Catz R.A.T. PRO X
با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۱۹۲ دلار


Mad Catz R.A.T. PRO X یک ماوس بالارده است که با نگاه اول به آن حتما به یاد تبدیل شوندگان (Transformers) خواهید افتاد و فکر می‌کنید که بعد از ترک میز کامپیوتر، حتما این ماوس تبدیل خواهد شد و شروع به راه رفتن می‌کند.

این ماوس توسط کاربر قابل تنظیم و شخصی سازی بوده و وی می‌تواند ۳ سنسور آن را جا به جا کند و امکان اعمال ۹۰ دستور قابل برنامه ریزی در آن وجود دارد.

ماوس مذکور از یک شاسی منیزیومی بهره می‌برد و ساختار محکمی دارد که این موضوع با در دست گرفتن آن به خوبی قابل درک است. البته Mad Catz R.A.T. PRO X قیمت بالایی دارد اما اگر این موضوع برای شما چندان مهم نیست، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

SteelSeries Sensei Wireless

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۹۸ دلار


SteelSeries Sensei Wireless یک ماوس دوست داشتنی از سوی کمپانی SteelSeries است که در کنار بی‌سیم بودن، امکان استفاده از طریق سیم را نیز دارد. این ماوس از سنسور‌های بسیار حساسی بهره می‌برد که امکان استفاده از آن را در مسابقات مختلف می‌دهد.

البته قابلیت نرم افزاری در این ماوس باعث می‌شود که کاربر بتواند حساسیت آن را به صورت شخصی تنظیم کند. طراحی خوب، باتری قابل شارژ، نور قابل شخصی سازی و پد شارژر زیبای ماوس تمام دلایلی هستند که خرید Sensei Wireless را تبدیل به انتخابی درست می‌کنند.

Razer Mamba Wireless

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۱۵۰ دلار


Razer Mamba یکی از بهترین ماوس‌های بی‌سیم است که قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. این ماوس از سنسور لیزری 16000dpi استفاده می‌کند و در رده خود بهترین حساسیت را دارد. کاربران امکان استفاده با سیم را نیز از طریق این ماوس دارند.

بدنه ماوس به صورت آرگونومیک طراحی شده و نور پس زمینه خوبی دارد. پد شارژر زیبای این ماوس نیز در کنار قابلیت‌های دیگر باعث می‌شود که ۱۵۰ دلار، چندان مبلغ زیادی به حساب نیاید.

ROCCAT Nyth

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۱۱۴ دلار


ROCCAT Nyth یک ماوس باسیم است که در گوشه کناری خود دکمه‌هایی برای استفاده از طریق انگشت شست را دارد. در گوشه کناری ماوس ۱۲ دکمه وجود دارد که کاربر بر اساس سلیقه خود می‌تواند آن‌ها را تنظیم کند.

باید توجه داشت که این ماوس از قابلیت چاپ سه‌بعدی نیز پشتیبانی می‌کند و این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که قطعات مورد نظر خود را برای ماوس طراحی، چاپ و استفاده کنند.

نرم افزار این ماوس توسط کاربر امکان شخصی سازی را دارد و از یک سنسور لیزری 12000dpi استفاده می‌کند. در کل ROCCAT Nyth یکی از ماوس‌های گیمینگ عالی به شمار می‌رود.

Logitech G602

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۵۴ دلار


G602 از سوی کمپانی Logitech یک ماوس دوست داشتنی است که باتری آن می‌تواند به مدت ۲۵۰ ساعت کار کند و قابلیت استفاده بی‌سیم آن نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. در گوشه کناری این ماوس دکمه‌هایی وجود دارد که در طول بازی کاربر را یاری می‌کنند.

کاربران می‌توانند از این ماوس در کامپیوترهای مک نیز استفاده کنند و طراحی آن باعث شده که در استفاده‌های روزانه و البته بازی، حس و حال خوبی القا شود. سنسور لیزری این ماوس چندان که باید حساس نیست اما قیمت پایین آن باعث شده که یکی از بهترین‌ها باشد.

Mad Catz R.A.T.TE

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۳۸ دلار


R.A.T.TE یکی دیگر از ماوس‌های Mad Catz است که شکل و شمایلی مربوط به آینده دارد و به شکل قابل توجهی قیمتی پایین‌تر از R.A.T. PRO X (که در بالا معرفی شد) دارد. این ماوس می‌تواند در کامپیوتر‌های عادی و مک مورد استفاده قرار گیرد و سنسور آن نیز قابلیت شخصی سازی دارد.

این ماوس از وزن کمی بهره می‌برد و دکمه‌های آن نیز قابلیت برنامه ریزی را دارند. ماوس گیمینگ مذکور به دلیل قیمت مناسب خود یکی از بهترین‌های حوزه پایین‌رده به شمار می‌رود.

SteelSeries Rival 100

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۴۰ دلار


Rival 100 یک ماوس عالی از سوی کمپانی SteelSeries است که قیمت ارزانی دارد و البته عملکرد خوبی را نیز از خود نشان می‌دهد. این ماوس دارای نور پس زمینه است و دکمه‌های آن نیز قابلیت برنامه ریزی دارند.

طراحی آرگونومیک و کیفیت عالی بدنه نیز بر خوبی‌های ماوس مذکور می‌افزایند. Rival 100 در واقع بهترین ماوسی است که می‌توانید با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید.

Logitech G300s

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۳۰ دلار


G300s از سوی کمپانی Logitech یک ماوس ارزان قیمت است که هم کاربران چپ دست و هم کاربران راست دست می‌توانند از آن استفاده کنند.

بر روی این ماوس ۹ دکمه قابل برنامه ریزی قرار گرفته که امکان ذخیره این تنظیمات برای سه کاربر وجود دارد. این ماوس ابعاد نسبتا کوچکی دارد و به همین دلیل برای کاربران لپ‌تاپ نیز مناسب به نظر می‌رسد.

ROCCAT Lua

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۲۸ دلار


یکی دیگر از ماوس‌های گیمینگ زیر ۳۰ دلار با امکان استفاده از هر دو دست ROCCAT Lua نام دارد که امکان شخصی سازی افکت‌های نور پس زمینه آن نیز وجود دارد.

سرعت حرکت این ماوس قابل تنظیم است و همانند تمام تولیدات کمپانی ROCCAT، این محصول از بدنه بسیار باکیفیتی بهره می‌برد.

Redragon M601

با بهترین ماوس‌های گیمینگ دنیا آشنا شوید

قیمت: ۱۴ دلار

Redragon M۶۰۱ یکی از ارزان‌ترین ماوس‌های گیمینگ است که کاربران می‌توانند خریداری کنند و البته یکی از پرفروش‌های آمازون نیز به شمار می‌رود. این ماوس از سنسور حساسی بهره می‌برد و طراحی و وزن مناسبی دارد.

پس اگر یک ماوس گیمینگ می‌خواهید و قصد پرداخت مبلغ زیادی را نیز ندارید، Redragon M۶۰۱ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج