جاباما
۲۷۴۳۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۲۱ استان کشور درگیر برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک از ۱۴ آذر تا ساعت ۸ صبح امروز، ۱۷ آذر، گفت: شمار استان‌های درگیر برف و کولاک به ۲۱ استان رسیده و خدمات امدادی لازم به ۷۱ هزار و ۳۹۰ تن ارائه شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک از ۱۴ آذر تا ساعت ۸ صبح امروز، ۱۷ آذر، گفت: شمار استان‌های درگیر برف و کولاک به ۲۱ استان رسیده و خدمات امدادی لازم به ۷۱ هزار و ۳۹۰ تن ارائه شد.

دکتر ناصر چرخ‌ساز با اشاره به این که در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، البرز، ایلام، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان در دو روز گذشته شاهد بارش برف و وقوع کولاک بوده‌ایم، اظهار کرد: بر این اساس نیروهای هلال‌احمر در این استان‌ها در آماده‌باش کامل بوده و در ۱۰۳ محور مواصلاتی به هموطنان خدمات امدادی ارائه کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به ۷۱ هزار و ۳۹۰ تن از متاثران از برف و کولاک، گفت: همچنین خدمات لازم به ۱۷۰ مصدوم ارائه و ۳۷ تن از مصدومان که ۱۷ تن آنها زن باردار و ۲۰ تن بیمار و مصدوم بودند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام ارائه خدمات سرپایی به ۱۳۳ تن در برف و کولاک دو روز گذشته، تصریح کرد: ۵۲ هزار و ۲۳ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و عملیات رهاسازی برای ۲ ‌هزار و ۶۱۰ دستگاه خودرو از برف انجام شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به بکارگیری ۴۵۵ تیم عملیاتی شامل یک‌هزار و ۶۷۰ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمت به مردم، افزود: به علاوه ۳۲ هزار تخته پتو، ۶۰۰۰ بسته غذایی، ۴هزار و ۲۰۰ بطری آب معدنی، ۵هزار و ۵۰۰ هزار قوطی انواع کنسرو، ۲۱ هزار قرص نان، یک‌هزار کیلوگرم خرما، ۷ هزار و ۶۰۰ بسته بیسکویت میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج