۲۷۴۴۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش دلایل کوچک زاده برای استعفا

مهدی کوچک‌زاده، نماینده اصولگرای مجلس در جریان بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دلیلی دیگری برای استعفای خود مطرح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مهدی کوچک‌زاده، نماینده اصولگرای مجلس در جریان بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دلیلی دیگری برای استعفای خود مطرح کرد.

کوچک‌زاده در تذکری گفت: در بررسی این طرح چند مورد خلاف آیین‌نامه اتفاق افتاده است. متن صحبت‌های آقای منادی (مخالف طرح) تماماً دفاع دانشگاه آزاد بود. به علاوه طبق آنچه در آیین‌نامه آمده هیچ برگه‌ای نباید بدون اجازه هیات رئیسه در صحن توزیع شود اما آقای منادی برگه‌ای را بدون اینکه اجازه هیات رئیسه در روی آن دیده شود، توزیع کرده است.

او ادامه داد: از صبح تا الان معاون پارلمانی دانشگاه کتابچه‌ای را در مجلس به نمایندگان نشان می‌دهد که عنوان آن این است: حمایت تاریخی ۸۳ درصد نمایندگان مجلس از توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد. بسیاری از دوستان که من با آنها صحبت کرده‌ام گفتند موضوع اصلا این نبوده است.

کوچک‌زاده افزود: این هم یکی از دلایلی بود که استعفا را مطرح کردم و هیات رئیسه صلاح ندانست آن را اعلام وصول کند. این هم یک دلیل دیگر. آنهایی که مشتاق این استعفا هستند...

باهنر که ریاست جلسه را برعهده داشت سخنان کوچک‌زاده را قطع کرد و در پاسخ به تذکر او توضیح داد: توزیع کاغذ و نامه بین صندلی‌ها باید به اذن هیات‌رئیسه باشد که معمولا به صورت مکتوب روی آن نوشته می‌شود. این که آیا آقای منادی اجازه شفاهی گرفته بودند را از دبیر هیات رئیسه سوال خواهند کرد.

باهنر ادامه داد: از طرف دیگر موافق و مخالف برای صحبت‌های دلایل مختلفی دارند. آقای منادی به این دلیل که کنکور دانشگاه آزاد دولتی می‌خواهد جدا شود مخالفت کردند. هر کسی دلیلی دارد و از پنجره‌ای نگاه می‌کند یا موافق است یا مخالف.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج