۲۷۴۶۰۰
۳۸ نظر
۵۰۰۹
۳۸ نظر
۵۰۰۹
پ

حمله گاو خشمگین به ۱۵ شهروند تهرانی!

فرار گاو خشمگین از دست قصاب، ۱۵ زن و مرد تماشاچی را با سرنوشت‌های دردناکی مواجه کرد. پس از بررسی‌های قضایی و پلیسی، صاحب گاو با پرداخت دیه روبه‌رو شد.

روزنامه ایران: فرار گاو خشمگین از دست قصاب، ۱۵ زن و مرد تماشاچی را با سرنوشت‌های دردناکی مواجه کرد. پس از بررسی‌های قضایی و پلیسی، صاحب گاو با پرداخت دیه روبه‌رو شد.

چندی پیش ساکنان خیابان سپهر سعادت‌آباد وقتی شنیدند مردی در همسایگی‌شان قصد دارد گاوی را قربانی کند با اشتیاق زیادی از خانه‌هایشان بیرون ریختند و در محل ایستادن قصاب حلقه زدند.

وقتی وانت حامل گاو در بین این حلقه توقف کرد همه مشتاقانه دیدند که چند مرد گاو را از پشت خودرو به پایین کشیدند و روی زمین خواباندند تا قصاب مراسم قربانی را اجرا کند. هنوز قصاب آماده نشده بود که ناگهان گاو خشمگین وحشت‌زده با چابکی تقلایی کرد و با پرتاب کردن مردان که پاهایش را گرفته بودند از جا برخاست. ۶۰ زن و مرد تماشاچی که از این واکنش سریع گاو غافلگیر شده بودند با ترس و واهمه پا به فرار گذاشتند و همین کافی بود تا گاو با وحشت بیشتری سرگردان و حیران به اطراف بدود و به زنان و مردان ضربه بزند.

گاو خشمگین هنوز رها بود و هیاهویی به پا کرده بود، صدای جیغ‌های مردانه و زنانه فضا را پر کرده بود تا اینکه صاحب گاو، قصاب و چند مرد به سمت گاو حمله کردند تا آن را مهار کنند و وقتی دیدند نمی‌توانند گاو را کنترل کنند با چاقو به آن حمله بردند و با ضرباتی توانستند گاو را زمینگیر کنند و پیش از مرگش به‌خاطر خونریزی شدید، آن را قربانی کنند.

تماس با اورژانس

وقتی گاو برای همیشه خاموش شد، ساعت‌ها نشان می‌داد که فرار این حیوان خشمگین ۱۵ دقیقه وحشت‌آور را برای اهالی خیابان سپهر رقم زده است. گروهی زن و مرد که زخمی شده بودند با آه و ناله روی زمین افتاده و دیگران سریع با اورژانس تماس گرفتند و آنان را در جریان قرار دادند.

وقتی تکنیسین‌های اورژانس پای در صحنه حادثه گذاشتند در معایناتشان دیدند که ۱۰ مرد و ۵ زن به‌شدت زخمی شده و نیاز به انتقال به بیمارستان دارند. این مجروحان یکی پس از دیگری به مراکز درمانی انتقال یافته و تحت نظر پزشکان قرار گرفتند.

شکایت در دادسرا

همه این ۱۵ زن و مرد پس از اینکه ترخیص شدند به دادسرای ناحیه ۲ تهران مراجعه کرده و از صاحب گاو به‌خاطر سهل‌انگاری در نگهداری این حیوان به طرح شکایت پرداختند. یکی از مردان وقتی در برابر دادیار مهدی صفریان قرار گرفت، گفت: جمعه شب وقتی شنیدیم قرار است در محله‌مان گاو قربانی کنند برای تماشای این صحنه در گوشه‌ای جمع شدیم، خیلی بودیم تا اینکه گاو را از وانت پیاده کردند و چون حواس صاحبش نبود گاو به سمت جمعیت حمله کرد و باعث شد به تعدادی از ما آسیب جدی وارد شود.

زن جوان نیز گفت: «هنوز از یادآوری آن صحنه‌ها وحشت دارم. شب‌ها کابوس می‌بینم. گاو را که دیدم احساس کردم دیگر زنده نخواهم ماند جیغ می‌کشیدم و فرار می‌کردم اما فایده‌ای نداشت و گاو به من صدمه وارد کرد.»

نظریه پزشکی قانونی

دادیار صفریان که پرونده بالینی این ۱۵ زخمی حادثه را بررسی کرده بود دستور داد همه آنها در پزشکی قانونی تحت معاینه قرار بگیرند و طول درمان و میزان دیه مشخص شود.

بازجویی از صاحب گاو

این مقام قضایی در مرحله بعدی، صاحب گاو را به دادسرا احضار کرد و این مرد که باور نداشت همسایه‌هایش از او شکایت کرده باشند در برابر دادیار صفریان قرار گرفت و گفت: نمی‌دانم چرا من مقصر هستم در حالی که هیچ نقشی در این سهل‌انگاری نداشته‌ام، وقتی قرار شد گاو را قربانی کنم هیچ‌کس را برای تماشای این صحنه دعوت نکردم و حدود ۶۰ زن و مرد با آگاهی از اینکه شاید گاو حرکتی کند دور آن حلقه زدند.

وی افزود: بعد از پیاده کردن گاو از پشت وانت آن را در اختیار قصاب قرار دادم که وی کوتاهی کرد و گاو پا به فرار گذاشت، خود من نیز آسیب دیده‌ام و اصلاً تصور نمی‌کنم گناهی به گردن من باشد، یک حادثه بود و در این بین همه ما مقصر بودیم و اگر این ۱۵ زن و مرد به تماشای این صحنه نمی‌آمدند الان سالم مانده بودند.

دیه میلیونی

با اعلام نظر پزشکی قانونی و محاسبه دقیق، میزان دیه مشخص شد و صاحب گاو در برابر پرداخت ۱۰ میلیون تومان پول به ۱۵ زن و مرد قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، رایزنی‌ها برای صلح و سازش بین ۱۵ زخمی حادثه و صاحب گاو در حال انجام است و در صورت رضایت ندادن آنها قرار مجرمیت صادر شده تا میزان محکومیت صاحب گاو پس از محاکمه در دادگاه جزایی عمومی تهران مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خجسته هایی بودن که میخواستن کشتن یک گاو رو ببینن

      پاسخ ها

      • حمید

        اون موقع که قرار بود به در خانه شان گوشت قربانی برده شود خوش مزه بود ولی حالا که یه حادثه ای پیش اومده اون بنده خدا میبایست تاوان بده خداییش عجب مردمی هستیم .

    • بدون نام

      حقشون بود.

    • بدون نام

      واقعا خنده دارترین داستان سال بود!

    • بدون نام

      بنظر من گاو مقصر بوده چون از پشت زده !

      پاسخ ها

      • user

        بانمکی ها

    • بدون نام

      بعضی ها فقط منتظرند یکی را سر به نیست کنند تا بیان تماشا. حالا می خواد صحنه اعدام اداما باشه که حتی بعضی ها بچه هاشون رو هم میارن برای تماشا! و یا صحنه قربانی کردن یک گاو! اخه سلاخی یک حیوان هم تماشا داره!
      ایکاش این مردم کمی سرگرمی مفید داشتند تا اینطوری برای مشاهده جان کندن ادم یا حیوانی صف نکشند.

    • شباهنگ

      سلام اين همشهريان محترم چرا رفته بودند تماشاي چنين صحنه پر خطري كه حالا از اسيب وارده شاكي هستند البته اين موضوع نافي بي دقتي صاحب گاو نمي شود ، هر كسي خربزه مي خورد پاي لرزش هم مي نشيند

    • بدون نام

      من نمیدونم دیدن صحنه ی جان دادن یک حیوان چقدر برای شهروندان با کلاس سعادت آباد مهم است که حاضر شدند زخمی بشن بخاطرش. ول کنین این عادات زشت رو بابا

    • کیان

      حقشونه، دیدن توحش و کشت و کشتار واقعا لذت بخشه که دورش جمع میشن؟؟
      واقعا چی به سر جامعه اومده، از مراسم دار زدن انسان تا کشتن حیوانات شده تفریح زن و مرد!!!!
      اونوقت توقع داریم باهم دیگه مهربان باشیم و انسانی رفتار کنیم!!!توقع داریم درست رانندگی کنیم. توقع داریم آدم باشیم؟؟؟؟!!!!
      توقع داریم همدیگرو دوست داشته باشیم؟؟!!!
      تا فرصت پیدا میکنیم میگیم ما غنی شده با فرهنگ و تمدن 5000000000000000000000 ساله هستیم
      بابا جمع کنین این مشاهده وحشیگری از تفریحاتمونه

    • بدون نام

      صاحب گاو چکار کنه رفتین شکایت،واسه تماشاش کارت دعوت واست فرستاده بود

    • بدون نام

      آیا کشتن حیوان اینقدرلذت بخشه که دورقصاب جمع شدین اون حیوان فکرجونش بوده که به مردم حمله کرده

    • محمد

      بنظرمن گاو بايد بخودش افتخاركنه كه يك انسان نشده.اخه صحنه ديدن كشتن يك گاوزبون بسته چه لذتي داره؟خيلي دوست داريد ميتونيد ويديوهاي داعش رو ببينيد!

    • هستی

      واقعامقصراصلی خود مردم هستندآخه کشتن یه حیوان تماشایی,می خواستن نرن

    • بدون نام

      اینجورکارهابایدجلوش گرفته بشه ....

      پاسخ ها

      • عباس

        هم تماشاچی ها مقصرند و هم این سنت زشت کشتن حیوانات در خیابان و مخصوصاً جلوی بجه ها که قصاب انجام داده است . و باید این عمل در جامعه به عنوان یک جرم سنگین به مردم اعلام بشه

    • ابوالفضل ناصری

      یکی نیست بگه مرد حسابی حالااگه گاو رو توی کشتارگاه ذبح میکردی گوشتشم میدادی به همون همسایه ها نذزت قبول نمیشد ؟ چه دلیلی داره که گاو رو میاریم توی خیابون با اون طرز فجیع قربانی میکنیم . خداوکیلی این ریا نیست ؟

    • آشنا

      فقط اعدام !!!

    • فاطمه

      حیوان بیچاره...تا کی باید در کوچه و خیابان شاهد خون ریختن و کشتن حیوانات مظلوم در کوچه و خیابان باشیم...صاحب حیوان چنین دیه ای حقشه

    • آرمان

      (وقتی دیدند نمی‌توانند گاو را کنترل کنند با چاقو به آن حمله بردند و با ضرباتی توانستند گاو را زمینگیر کنند و پیش از مرگش به‌خاطر خونریزی شدید، آن را قربانی کنند.) آیا آزار و اذیت حیوانات آن هم به این شکل درست است؟ از نظر شرعی چه؟

    • بدون نام

      حقشونه دلم خنک شد واقعا این رسم زشت قربانی کردن که بدتر از کار داعشی هاست کی قراره تموم بشه؟! میگم بدتر از کار داعشی ها چون کشتن حیوانات بیگناه و بی دفاع و جمع شدن و تماشا برای سرگرمی از کشتن آدمها هم وحشیانه تره آدم شاید بد باشه ولی حیوانات فقط موجودات بیگناه و معصومی هستند که در چنگال هیولاهایی مثل ما گرفتار شدند از انسان بودنم شرمنده ام

    • شهرستانی

      ببخشید من آدم بی شعوری نیستم ولی واقعا خنده ام بند نمیاد:))))) تصور کنید صحنه رو آخه!!!!:)))))) مخصوصا که از هموطنان بسیاااااار باکلاس تهرانی اونم منطقه ی سعادت آباد بودن!:))))

      خداییش این حرکات چیپ چیه؟ دیدن سربریدن موجود زنده؟!

      پاسخ ها

      • رضا

        "هموطنان بسیاااااار باکلاس"!!!
        اکثر تهرانی ها از روستاهای استانهای دیگر به تهران مهاجرت کرده اند! حالا شده ان باکلاس!!!
        تفاوت فقط در زمان و مکان مهاجرت است!
        یکی 10 سال پیش و آن دیگری 20 و یا 30 سال پیش و دیگری 40 یا 50 و یا 60 سال پیش، به تهران کوچیده اند!
        60 درصد جمعیت فعلی تهران، مهاجران کمتر از 45 سال پیش به این طرف هستند!
        حالا به فارسی صحبت کردن آنها (بدون لهجه) نگاه نکنید!!
        60 درصد جمعیت فعلی تهران از پدر و یا مادر (و یا هر دو)ترک زبان به دنیا آمده اند! یعنی اصلیت آذری دارند!
        ممکن است کسانی ، پسوند فامیلی شان را از شناسنامه حذف کرده اند! این نفی اصلیت نمی کند!
        اصلیت به جد پدری است!
        15 درصد مردم تهران دورگه اند، یا پدر ترک و مادر کرد و یا بالعکس، مادر لر و پدر ترک و یا بالعکس، به هر حال مخلوطی از ترک و ترکمن و لر و بلوچ و کرد و گیلکی و ساروی و ...
        اکثر افراد ساکن شمال شهر تهران( طبقه مرفه و ثروتمند و مولتی میلیاردر و ...) طبقه تازه به دوران رسیده و محصول اقتصاد رانتی و رابطه ای می باشند!
        این را می شود با یک نیم نگاهی به وضعیت زندگی شان فهمید!
        رواج بی بندوباریهای لجام گسیخته، لخت بودن فرهنگی و اندامی و هرزگی جوانانش، رواج اعتیادهای پنهان!(اکثرا به خاطر ثروتمند بودنشان، این قضیه پنهان می ماند!)، رواج سگ گردانی و حیوان بازی!!، روابط خارج از عرف و بی بند و باری و فحشا که از بدذاتی شان ایجاد می شود( فحشا در طبقه فقیر؛ از نیاز مادی حادث می شود و در طبقه مرفهین بی درد، از امراض روحی و روانی ایجاد می گردد!)، رواج مصرف الکل و پارتیهای شبانه میلیاردی و .....
        بگذریم!
        چون پولدارند و .... خیلی باکلاسند!
        یک موی افراد کوخ نشین و مستعد بر تمامی کاخ نشینان شرف دارند!
        خود را در مقابل افراد مغرور ثروتمند وووووووووووو طبل خالی، کوجک نکنید!
        آنها به مانند طبل خالی هستند که صدایشان از دور خوش است!!
        مهم در این دنیا، قانع بودن و بی نیازی از خلق است، و طلب روزی حلال و بابرکت از خدا و خواستن سلامتی و امنیت از خدا و یاری رساندن به افراد مستمند و ... است!

    • بدون نام

      حقشون بود حیوون زبون بسته چه گناهی داره که برید تماسای جون دادنش

    • شاهرخ

      در درجه اول صاحب گاو مقصره وباید خسارت بده چون بخاطر ریا حیوان زبان بسته رو به آن طرز فجیح (زخم کاری زدن بخاطر مهار وبعد از خونریزی وبیحالی سربریدن)در محل عمومی کشتار کرده میشد در کشتارگاه اینکارو انجام داد ،در درجه دوم تمام کسانی که مجروح شدن بیخود شکایت کرده اند چون مگر دعوتنامه فرستاده بودنددر ضمن شما که عاقل بودید!!!!چرا برای کشتن گاو بی عقلی که هم شاخ دارد وهم زور آنچنان هیجانزده شدید که حیوان رم کرده به شما حمله کند ،اگر زخمی نمی شدید وهر کدام مقداری گوشت نصیب تان میشد صاحب ریا کار گاو انسان متدین وخوبی بود ولی حالا اخه؟!!!!!هر چند شاید از گوشت آن حیوان بیچاره همدبی نصیب نمانده اید ،براستی که کارهایتان واقعا زشت بوده چه تجمع کردن بخاطر خونریزی وچه شکایت از مرد ریا کار که ضرر مالی کمترین مجازاتش ه ولی نه به شما برای دیه ،نبرد انسان عاقل با گاو بی عقل واقعا که

    • بدون نام

      کارهای عجیب وتعجب اور بریدن سر گاو. وحشت زده. ازتجمع مردم. فراروحمله گاو به مردم. شکایت. تماشاجیان

    • بدون نام

      حقشون بوده، آخه سربریدن گاو تماشا داره؟

    • بدون نام

      نتیجه میگیریم گاوتر از گاو هم داریم.

    • بدون نام

      آلان گاو کیه؟

    • بدون نام

      ده تومن چیزی نیست. بنداز روشون بره. دیگه هم همسایه بازی بی همسایه بازی.

    • مسعود

      خودشون گاو ترن

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخ کلا مردم با حالی هستیم خدایا حفظمون کن تازه اینا با کلاسامونم بودن

    • بدون نام

      جمعه شب وقتی شنیدیم قرار است در محله‌مان گاو قربانی کنند برای تماشای این صحنه در گوشه‌ای جمع شدیم:

      مگه برات کارت دعوت فرستاده بودن!

    • بدون نام

      دفعه بعد گوسفند قربانی کن!

    • یک شهرونددل

      توجه : در صورت مشاهده صف گوشت نذری،اول دو دو تا چهارتا کنید و بعد تصمیم بگیرید!

    • صبا

      ای گاوه که را کشتی تا کشته شدی زار؟

    • ehsan

      با بیست سال سن داداشم مرغ میخواست بکشه برگشتم تو خونه نبینم این صحنرو!
      اون وقت 60 نفر ادم زن و مرد جمع میشن تا قربانی کردن یک گاو ببینن!!
      یا من مشکل دارم یا این 60 نفر!

    • شادی

      حیوون زبون بسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج